شباهت عجیب یک پسربچه چینی با بنیانگذار گروه علی‌بابا+ تصاویر

یک پسربچه در شرق چین به دلیل شباهتش با هم‌وطن میلیاردر خود معروف شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بی‌بی‌سی، مدتی است که مردم از سراسر چین برای ملاقات با یک پسر بچه هشت ساله که شباهت زیادی به یکی از میلیاردرهای این کشور دارد، به منزل وی می‌روند. برخی به این پسربچه پیشنهاد پول در ازای ایفای نقش در فیلم‌های تبلیغاتی داده‌اند. در دو هفته گذشته روزانه حدود 50 نفر از این پسربچه دیدن کرده‌اند.

این پسربچه شبیه «جک ما» - میلیاردر چینی و بنیانگذار گروه علی‌بابا - است. پدر این پسربچه که معلول است، پیشنهاد نقش‌آفرینی فرزندش در فیلم تبلیغاتی را رد کرد و تنها راه پیشرفت وی را ادامه تحصیل دانست. این خانواده بسیار فقیر هستند. رسانه‌های اجتماعی می‌گویند جک ما پرداخت هزینه تحصیلی این پسربچه را تا دانشگاه پذیرفته است؛ اما این خبر هنوز تأیید نشده است.

کاربران شبکه‌های اجتماعی از استفاده تجاری از شباهت این پسربچه و جک ما انتقاد کرده‌اند. البته یک مرد چینی که 8 ساعت را برای دیدن این پسر پیموده بود و کودکان زیادی را حمایت می‌کند، اعلام کرد این پسربچه و برادر بزرگترش را کمک می‌کند تا به تحصیلشان ادامه دهند. البته این دو مجبورند به شهری در فاصله هشتصد کیلومتری محل سکونت کنونی خود بروند.

پدر این دو پسر نگران است و نمی داند به چه کسی اعتماد کند. او نمی تواند پسرانش را به شهر دیگری بفرستد. وی از دولت محلی درخواست کمک کرده است.



شباهت عجیب یک پسربچه با بنیانگذار شرکت علی‌بابا+ تصاویر


شباهت عجیب یک پسربچه با بنیانگذار شرکت علی‌بابا+ تصاویر


شباهت عجیب یک پسربچه با بنیانگذار شرکت علی‌بابا+ تصاویر


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار