آمارهای اداره فدرال پلیس جنایی آلمان خبر داد

افزایش چشمگیر کودکان پناهنده مفقود شده در آلمان

بر اساس اطلاعات اداره فدرال پلیس جنایی آلمان تعداد کودکان پناهنده مفقود شده در سراسر آلمان به ویژه در ایالت براندنبورگ این کشور در سال جاری میلادی افزایش چشمگیری داشته است.

به گزارش گروه وبگردی  باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه آلمانی "دی ولت"، در ایالت براندنبورگ آلمان همواره آمار کودکان پناهنده مفقود شده در حال افزایش است.

بر اساس اطلاعات وزارت کشور آلمان در حال حاضر پلیس هیچ گونه اطلاعی درباره اقامت حدود 206 کودک زیر سن قانونی پناهنده در این ایالت ندارد.

بر اساس اطلاعات اداره فدرال پلیس جنایی آلمان در سال 2015، 138 کودک پناهنده در این ایالت در لیست گم شده ها قرار داشت و یک سال پیش از آن نیز تنها شش کودک پناهنده گم شده در این ایالت وجود داشت. در مجموع در ایالت براندنبورگ اخیرا 567 پناهنده مفقود شده اند.

از میان کودکان پناهنده مفقود شده که بدون مشایعت خانواده یا همراهان دیگر به براندنبورگ آمده اند تقریبا 90 کودک از افغانستان، 30 کودک از سومالی و حدود 25 کودک از سوریه هستند.

بر اساس اطلاعات اداره فدرال پلیس جنایی آلمان در اول سپتامبر سال جاری میلادی در سراسر آلمان حدود 9002 کودک پناهنده بدون همراه در لیست مفقود شدگان قرار داشتند که از بین آن ها 918 نفر در سنین زیر 13 سال قرار داشتند.

این در حالی است که در سال 2015 تعداد آن ها هزار نفر کم تر بود و یک سال قبل از آن نیز تعداد این کودکان مفقود شده حدود 1280 نفر بود و در سال 2013 نیز تنها 200 کودک پناهنده مفقود شده در سراسر آلمان وجود داشت.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار