ایلام؛

جمع آوری فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف

250 کیلوگرم فرآورده خام دامی فاسد و غیر قابل مصرف در ایلام شناسایی و جمع آوری شدند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ رئیس بخش نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی ایلام گفت : این میزان فرآورده خام دامی در سه روز مانده به اربعین از برخی واحدهای صنفی در شهرستان های ایلام، مهران و چرداول جمع آوری شد.

سعید صیدیوسفی اعلام کرد : در این سه روز 987 مورد بازرسی و نظارت بر ایستگاه های صلواتی، آشپزخانه ها، اماکن تهیه و توزیع غذای زائران اربعین، کبابی و غذاخوری های بین راهی محل تردد زائرین انجام گرفت.

وی تاکید کرد: در این مدت یکی از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی نیز به علت تخلف صنفی از سوی کارشناسان دامپزشکی شناسایی و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی افزود: 2 گروه در مهران، 2 گروه در شهرستان چرداول و یک گروه در ایلام امر نظارت بر این اماکن را بر عهده داشتند و یک تیم نظارتی از اداره کل هم عملکرد این گروه ها را مورد رصد و ارزیابی قرار می داد.

صیدیوسفی اظهار کرد : همچنین این اداره کل با همکاری مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایلام، تیم های گشت مشترک نظارتی برای کنترل سلامت مواد مورد استفاده در پخت غذا را در سطح استان تشکیل داد و بر نحوه تهیه غذا در آشپزخانه ها و موکب های پذیرایی نظارت می کرد.










انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، مهران ، دام ، فاسد ، گوشت ، لبنیات ، مصرف ، غیر ، قابل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.