شهرکرد؛

ثبت نام طرح دانشجو معلم قرآن در چهارمحال و بختیاری

ثبت نام طرح دانشجو معلم قرآن ویژه دانشجویان دختر در استان چهارمحال و بختیاری انجام می شود.

ثبت نام طرح دانشجو معلم قرآن در چهارمحال و بختیاری
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: ثبت نام طرح دانشجو معلم قرآن ویژه دانشجویان دختر در استان از اول آذرماه جاری آغاز شد و تا 20 آذر ادامه دارد.

وحید خلیلی افزود: در این طرح كه در راستای نهضت قرآن‌آموزی در سراسر کشور اجرا می شود، با برگزاری آزمون ورودی از دانشجویانی که توانایی فصیح خوانی، روخوانی، روانخوانی و مقدمات تجوید را داشته باشند، افراد واجد امتیاز 80 از 100 نمره کل آزمون، با تأیید سازمان فعالیت های قرآنی کشور و دبیرخانه این طرح، به صورت رایگان برای شرکت در اولین دوره طرح پذیرش می شوند.

وی اضافه کرد: طرح دانشجو معلم قرآن به مدت 100 ساعت شامل 64 ساعت حضوری و 36 ساعت غیر حضوری در قالب 8 روز، بهمن و اسفندماه سال جاری در دانشگاه شهرکرد برگزار می شود.

خلیلی ادامه داد: دانشجویان می توانند پس از اخذ گواهی پایان دوره، در تعلیم قرآن به دیگر دانشجویان و افراد مناطق محروم در قالب اردوهای جهادی همكاری کنند.

وی گفت: کلیه دانشجویان دختر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان می توانند جهت ثبت نام به دفاتر فرهنگی دانشگاه، مراکز آموزش عالی تابعه، معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان واقع در دانشگاه شهرکرد مراجعه و یا با شماره تلفن 03832320070 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار