شهرکرد؛

افتتاح فاز نخست ساختمان جهاد دانشگاهی

فاز نخست ساختمان مرکزی جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری با حضور رئیس جهاد دانشگاهی افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ فاز نخست ساختمان مرکز تحقیقاتی و آموزشی جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری با حضور سید حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی در شهرکرد افتتاح شد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری، مساحت این مرکز را سه هزار و 650 متر مربع اعلام کرد و گفت: در مرحله نخست این طرح 2 هزار و 100 متر مربع به بهره برداری رسید.

وحید خلیلی افزود: عملیات احداث این طرح از خرداد سال 93 آغاز و با هزینه 25 میلیارد ریال از محل اعتبارات دفتر مرکزی، جهاد دانشگاهی استان و مساعدت های مالی استانداری اجرا شد.

وی اضافه کرد: در صورت تأمین اعتبار مرحله دوم آن سال آینده بهره برداری می شود.

خلیلی با بیان اینکه در این طرح، مراکز تخصصی پژوهشی و مدیریت آموزشی و فرهنگی جهاد دانشگاهی استان مستقر هستند ادامه داد: مراکز آموزشی کوتاه مدت در ساختمان های قبلی دایر است.

وی، نبود فضای فیزیکی متمرکز، پراکنده و اجاره نشینی های پی در پی را از مشکلات جهاد دانشگاهی استان برشمرد و افتتاح مرکز جدید را اقدامی موثر در راستای اعمال مدیریت یکپارچه و پویاتر از گذشته عنوان کرد.

خلیلی، کسب موفقیت 70 درصدی در مأموریت های آموزشی تابستان امسال نسبت به سال گذشته، راه اندازی مرکز تخصصی پژوهشی فناوری اطلاعات، دریافت موافقت کلی برای راه اندازی مرکز تخصصی جوشکاری،و پیگیری راه اندازی مرکز پژوهشی گردشگری، راه اندازی سامانه آموزش های مجازی، دفترجهاد دانشگاهی در سامان و راه اندازی سالن های آموزش پزشکی، افزایش چشمگیر دوره های تخصصی اشتغال محور کوتاه مدت و کسب عنوان شعبه برتر ملی برای 2 سال پیاپی را از دستاوردهای این مرکز در 2 سال گذشته عنوان کرد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار