کویت، میزبان احتمالی دیدارهای استقلال خوزستان مقابل سعودی ها

تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا می بایست پس از همگروه شدن با تیم های عربستانی، کشور سوم خود را به فدراسیون و AFC اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا درحالی از چند ماه آینده برگزار می شود که تیم های ایرانی در این رقابت ها 3 سهمیه مستقیم( استقلال خوزستان - ذوب آهن- پرسپولیس) و یک سهمیه غیر مستقیم ( استقلال تهران) خواهند داشت.

استقلال خوزستان، پرسپولیس تهران و ذوب آهن اصفهان به صورت مستقیم به مرحله گروهی راه پیدا می کنند و تیم استقلال باید در یک بازی پلی آف بازی کند تا به مرحله گروهی راه پیدا کند.

این در حالی است که بنا به دستور ای اف سی، اگر تیم های ایرانی و عربستانی در مرحله مقدماتی قرار باشد در برابر یکدیگر قرار بگیرند، باید در زمین بی طرف بازی کنند.

چندی قبل نشستی با حضور مدیر عاملان باشگاه ها برگزار شد تا این تیم ها در صورت همگروه شدن با تیم های عربستانی زمین بی طرف خود را اعلام کنند.

آخرین شنیده ها حاکی از آن است که یکی از کشورهای کویت، امارات و قطر گزینه استقلال خوزستان برای لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود که البته از این بین احتمال انتخاب کویت  بیش از 2  گزینه دیگر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار