پورموسوی: از لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا انصراف می دهیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تیم ما مشکلات مالی زیادی دارد و در صورت تداوم این وضعیت باید از لیگ برتر و لیگ قهرمانان انصراف دهیم.

پورموسوی: باید از لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا انصراف دهیم/ ویسی و سپاهان برای جذب بازیکنان استقلال خوزستان اولویت دارندبه گزارش خبرنگار خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوانعلی اکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار تیم های سایپا و استقلال خوزستان گفت: سایپا جزء تیم های خوب و باثبات لیگ است و به همین دلیل فردا بازی سختی داریم.  این تیم بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد. البته ما هم تمرینات خوبی داشتیم و حریف را جدی می گیریم.

وی درباره مشکلات مالی تیم استقلال خوزستان بیان کرد: چند هفته پیش نشستی بین بازیکنان و مدیرعامل باشگاه برگزار شد. در این نشست قرار شد  اگر 50 درصد مطالبات بازیکنان پرداخت تا نیم فصل پرداخت نشود، می‌توانند قرارداد خود را فسخ کنند. با این وضعیت تلاش می کنیم تا نیم‌فصل با بازیکنان تسویه‌حساب کنیم.

پورموسوی درمورد این که در صورت جدایی بازیکنان استقلال خوزستان، خودش هم از این تیم جدا می شود، تصریح کرد: برای مشخص شدن این موضوع باید به جمع بندی برسیم. در قرارداد 12 بازیکنان ما متمم جدایی در نیم فصل وجود دارد. به غیر از این 12 بازیکن سایر بازیکنان هم درخواست چنین متممی دارند. با وضعیت کنونی استقلال خوزستان جدایی حتی یک بازیکن هم کار را سخت می کند.  اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، به نظرم استقلال خوزستان باید از لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا انصراف دهد.

وی درباره پیشنهاد تیم های لیگ برتری به بازیکنان استقلال خوزستان، گفت: هرچند بازیکنانم از سایر تیم ها پیشنهاد دارند اما درصورت تزریق پول در استقلال خوزستان می مانند. آن ها تا نیم فصل برای جواب دادن به پیشنهادات خود صبر می کنند.

پورموسوی در پاسخ به سوالی مبنی براین که آیا استقلال و پرسپولیس به بازیکنان استقلال خوزستان پیشنهاد داده اند، تصریح کرد: به غیر از پرسپولیس و استقلال 2 تیم دیگر هم  پیشنهاد داده‌اند.  قبلا هم گفته‌ام عبدالله ویسی برای تیم ما زحمت کشیده و اگر قرار باشد کسی از تیم ما جدا شود، ویسی در اولویت است. با این حال تلاش می‌کنیم بازیکنان‌مان در استقلال خوزستان بمانند.

سرمربی استقلال خوزستان در خصوص وضعیت مالکیت این باشگاه گفت: بانک ملی مالک شرکت و باشگاه است. هفته گذشته نیز مزایده‌ای برگزار و قرار شد هرکس برنده این مزایده شد مالک اصلی باشگاه باشد اما به نظرم مالکیت به همان بانک ملی برسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار