فرکی: سایپا باید از وضعیت فعلی خارج شود/ اشتباهات داوری پنج امتیاز ما در 2 بازی اخیر گرفت

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: اشتباهات داوری و دفاعی سبب شده وضعیت خوبی نداشته باشیم، اما باید از این شرایط خارج شویم.

فرکی: سایپا باید از وضعیت فعلی خارج شود/ اشتباهات داوری پنج امتیاز ما در 2 بازی اخیر گرفتبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان با تسلیت سالگرد شهادت حضرت امام رضا (ع) گفت: در سخت‌ترین شرایطی که با آن روبه‌رو هستیم باید با استقلال خوزستان بازی کنیم. امیدوارم با همت بازیکنان‌مان مدافع عنوان قهرمانی لیگ را شکست داده و 3 امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: با هدف کسب سه امتیاز وارد بازی فردا می شویم و امیدوارم به هدف‌مان برسیم، تک امتیاز بازی با سایپا برای سایپا کارساز نیست چراکه فرصت های زیادی را از دست داده ایم. اشتباهات داوری و همچنین اشتباهاتی که در ساختار دفاعی داشته ایم به ما آسیب رسانده به همین دلیل شرایط خوبی در جدول لیگ نداریم. امیدواریم از این هفته به بعد شرایط‌مان بهتر شود.

فرکی درمورد بازیکنان سایپا مقابل استقلال خوزستان، بیان کرد: مقابل استقلال خوزستان نسبت به 11 بازی قبلی شرایط سخت‌تری داریم. هفت یا هشت بازیکن اصلی خود را  به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداریم. البته شاید این فرصتی که  به بازیکنان دیگر می‌دهیم برای‌ خود آن ها و تیم سایپا مثمرثمر واقع باشد.

سرمربی سایپا ادامه داد: کمبودهایی که در بخش حمله داریم سبب شده نتوانیم از فرصت‌هایمان استفاده کنیم. با این حال تمرینات خوبی انجام می دهیم تا اکر گلی نمی زنیم گلی هم دریافت نکنیم. کارشناسان کار فنی سایپا را تائید می کنند اما به نتایج دلخواه خود نرسیدیم. در لیگ ایران تمام تیم ها دنبال نتیجه هستند و ما هم باید به پیروزی برسیم.

وی در مورد اصلی ترین مشکل سایپا، بیان کرد: با وجود تمرینات زیاد موقعیت های گل خود را به راحتی از دست می دهیم. در بخش دفاعی هم اشتباهات فردی زیادی داشته ایم. اشتباهات داوری هم به ضرر سایپا بوده است. در دیدار با نفت پنالتی به ضرر ما گرفته شد و پنالتی سایپا هم گرفته نشد.  اگر اشتباهات داوری نبود پنج امتیاز 2 بازی اخیر خود را به دست می‌آوردیم و اکنون شرایط بسیار بهتری در جدول داشتیم.

سرمربی سایپا ادامه داد: هنوز هم اعتقاد دارم با پیروزی در 2 بازی می‌توانیم پیروزی شرایط‌مان را بهبود بخشیم و به شایعات پایان دهیم. این وضعیت دلخواه ما هم نیست.

فرکی درمورد اینکه آیا باشگاه سایپا اولتیماتومی به وی داده است یا خیر، تصریح کرد: مدیرعامل باشگاه بحثی در این مورد با من نداشته است.

سرمربی سایپا درباره این که فصل گذشته پس از پایان دیدار با استقلال خوزستان از سپاهان جدا شد، گفت: پارسال خودم خواستم از سپاهان جدا شوم. به نظر من خوزستان فوتبالیست‌های بسیار خوبی دارد و نمونه‌اش نیز همین بازیکنان استقلال خوزستان هستند. معتقدم مشکلات مالی استقلال خوزستان هیچ تاثیری در دیدار فردا ندارد. همانطور که آن ها در گذشته هم نشان داده‌اند که با دست خالی کارهای بزرگی انجام می‌دهند. هیچ چیز در فوتبال ما قابل پیش‌بینی نیست. همان گونه که گفتم با تمام وجود کار می‌کنیم و امیدواریم که شرایط‌مان بهتر شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار