پیرهادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

مدیریت شهری را با نیت سیاسی نقد نکنید

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران گفت: مدیریت شهری شهر تهران به دلیل نبود پایه علمی در ساخت شهر دچار مشکلاتی است اما انتقاد با نیت سیاسی مشکلی را برطرف نمی کند.

محسن پیرهادی رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه تهران بر اساس پایه علمی و مهندسی ساخته نشده است، اظهار داشت: تهران از ده‌ها سال پیش به واسطه مشکلات توسعه‌ای شکل‌ گرفته و امروز مدیریت شهری به سختی مشکلات موجود در آن را حل می‌کند.

وی ادامه داد: شهرداری تهران امروز این شهر را به صورت مهندسی اداره می‌کند، به همین دلیل می‌توان گفت خدماتی که در شهر ارائه می‌شود به نسبت قابل قبول است.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: اشکالاتی در مدیریت شهر تهران وجود دارد که در صدد برطرف کردن آن هستیم اما مدیریت حاضر به عقیده من موفق است، به همین دلیل امیدوارم کسانی که نسبت به مدیریت‌شهری انتقادی دارند براساس انصاف، دلسوزی و اصلاح بوده و با نیت سیاسی دست به نقد نزنند.

پیرهادی با اشاره به اینکه شهرداری تهران در مواقع بحران آماده‌باش است، اضافه کرد: بر اساس گفته شهرداری تهران، همه کارتن‌خواب‌ها در ساختمان‌های شهرداری تهران اسکان یافته و ساماندهی شده‌اند. 

وی گفت: شهرداری تهران از تمام ظرفیت‌های خود برای اسکان کارتن‌خواب‌ها استفاده کرده که این تصمیم درست و منطقی بوده است.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه در شهر تهران مشکل جدیدی وجود ندارد، یادآور شد: مشکلاتی مانند ترافیک در شهر تهران طبیعی است و مردم باید ضمن حوصله و تلاش برای رفع آن، با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی میزان مشکل موجود را کاهش دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار