ساری،

خداحافظی مربی هلندی با خونه به خونه

فلوریس شاپ مربی هلندی تیم خونه به خونه بابل به علت مشکلات شخصی و خانوادگی از این باشگاه جدا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، قاسم حسن زاده مالک باشگاه خونه به خونه مازندران گفت: فلوریس شاپ یکی از مربیان با اخلاق و فنی تیم خونه به خونه بود که 13 شهریور امسال و بعد از هفته پنجم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور به درخواست علیرضا مرزبان سرمربی تیم، به جمع کادرفنی پیوسته بود.

وی افزود: این مربی هلندی به گفته خودش درگیر مشکلات شخصی و خانوادگیش شده و تصمیم به جدایی و رفتن به کشورش گرفت.

مالک باشگاه خونه به خونه مازندران گفت: فلوریس در مدت زمان حضورش در تیم خونه به خونه و با وجود نداشتن مترجم، توانست ارتباط خوبی با اعضای کادر فنی و بازیکنان خونه به خونه برقرار کند و نقش خود را برای آماده سازی بازیکنان این تیم به خوبی انجام داد.

حسن زاده با بیان اینکه باشگاه خونه به خونه و هواداران و عوامل تیم زحمات این مربی بااخلاق را فراموش نخواهند کرد، برای فلوریس شاپ آرزوی موفقیت ابراز امیدواری کرد.

فلوریس شاپ هم در آخرین پستی که در صفحه شخصیش منتشر کرد، نوشت: متاسفانه من مجبورم بروم، روزهای خوبی را در ایران داشتم، از همه حمایت هایتان متشکرم، از رئیس باشگاه و سرمربی تیم، آقای مرزبان و سایر اعضای کادر فنی، بازیکنان و تیم پزشکی و هواداران تشکر می کنم.

وی در این پست خداحافظی نوشت: خونه به خونه قلب من است و همه شما را دوست دارم و عاشق تان هستم.

تیم فوتبال خونه به خونه مازندران تا پایان هفته چهاردهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور با کسب 24 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی این رقابت ها قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.