مشهد؛

مرگ جوان مشهدی براثر استنشاق گاز سمی منوکسید کربن

جوانی 29 ساله ظهر امروز براثر استنشاق گاز سمی منوکسید کربن در منزلش جان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهدگفت :ظهر امروز احتمال گازگرفتگی در یک منزل مسکونی توسط عوامل قضایی به آتش نشانی اطلاع داده شد.

آتشپاد سوم " مهدی رضایی" افزود : با دریافت این خبر بلافاصله تیم کارشناسی ایستگاه هفتم آتش نشانی در محل حاضر شده و اقدامات لازم امدادی را در دستور کار قرار دادند.

وی با اشاره به حضور عوامل انتظامی در محل حادثه ، اظهارکرد: نیروهای سازمان آتش نشانی پس از حضور در منزل مزبور واقع در بلوار توس با بدن بی جان مرد 29 ساله مواجه شدند.

آتشپاد سوم رضایی با بیان اینکه تشخیص نهایی علت مرگ این جوان از سوی پزشکی قانونی اعلام خواهد شد تصریح کرد: تشخیص کارشناسان سازمان آتش نشانی، وجود گاز سمی منوکسید کربن در محل بود ، اما علت نهایی از سوی پزشکی قانونی اعلام خواهد شد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد در خصوص بررسی های صورت گرفته از سوی نیروهای آتش نشان در محل خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشان پس از حضور در محل با بخاری ای مواجه شدند که دودکش آن از قسمت دهانه خروجی خارج شده بود .

آتشپاد سوم مهدی رضایی اظهارکرد: نیروهای آتش نشان هم اکنون در محل حادثه جهت اقدامات پیشگیرانه حضور دارند و تا حاضر شدن بازپرس ویژه قتل و تحویل محل به عوامل قضایی در محل حادثه خواهند بود .

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار