کرمان؛

تپه های شنی ریگان فرصت گردشگری

نماینده میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری استان در ریگان گفت:بلند ترین تپه های شنی ریگان ،فرصتی برای توسعه صنعت گردشگری است.

تپه های شنی ریگان فرصت گردشگریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امیر ابراهیمی گفت: شهرستان ریگان در زمینه گردشگری قطب گردشگری شرق استان می باشد که که باید از این فرصت بیشترین بهره را گرفت .

وی بااشاره به اینکه بلند ترین تپه های شنی ایران در شهرستان ریگان قرار دارند عنوان کرد احداث خانه بوم گردی در این شهرستان گردشگران زیادی را به این سمت کشانده است که در توسعه اقتصادی شهرستان نقش به سزایی را ایفا خواهند نمود .

نماینده میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری استان در ریگان افزودراه اندازی صندوق های خرد روستایی می تواند کمک به صنایع دستی بیایید واگر این اتفاق بیفتد ظرفیت را برای اقتصاد مقاومتی فراهم می کند .

ابراهیمی با اشاره به اینکه در شهرستان ریگان اقامت های بوم گردی در شهرستان راه اندازی شده است بیان داشت خانه بوم گردی شرق استان در شهرستان ریگان راه اندازی شده است .

وی با بیان اینکه زیر ساختهای گردشگری می تواند موجب توسعه هر چه بیشتر گردشگری وافزایش گردشگران داخلی وخارجی شود گفت بهره گیری از فضاهای سنتی وهمچنین توجه به اداب ورسوم وسنت های هر منطقه وتوجه به سابقه تمدنی شهرهای مختلف باید در احداث هتل های سنتی واقامت گاهای بوم گردی مورد توجه قرار گیرد
بلند ترین تپه های شنی ایران در 12کیلومتری از مرکز شهرستان ریگان قرار دارد.
برچسب ها: تپه ، شنی ، ریگان ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۰۹ ۱۲ آذر ۱۳۹۵
سلام.من برای شن درمانی رفتم منطقه گردشگری عالی
آخرین اخبار