مشهد؛

اهل سنت ایران راه تفرفه و نفوذ دشمن را بسته است

کاروان پیاده اهل سنت حافظ مرز های عقیدتی مردم است

اهل سنت ایران راه تفرفه و نفوذ دشمن را بسته استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امام جمعه اهل سنت بخش سمیع آباد تربت جام و مسئول کارون پیاده مرزنشینان اهل سنت که چند روز گذشته پای پیاده به زیارت امام رضاعلیه السلام رفته بودند با بیان این مطلب گفت:هدف از حرکت کاروان پیاده امام رضا(ع) در ایام سوگواری پیامبر رحمت و دو فرزندش انسجام و یکدلی برای عرض ادب به ساحت مقدس امام رضا(ع) است.

مولوی امان الله برزگر افزود: در این منطقه مرزی که ما در آن حاضر هستیم و وظیفه مرزبانی از مرزهای کشور بر عهده ما مرزنشیان است حفاظت از مرزهای عقیدتی مردم امری مهم است.

مولوی برزگر تصریح کرد: در این برهه از زمان که گروهک های تکفیری و افراطی به سرکردگی آمریکا، اسرائیل، انگلیس و آل سعود به دنبال تفرقه و برادر کشی مسلمانان هستند ما با این حرکت از دشمنان خود تبری جسته و نشان دادیم که حافظ مرزها عقیدتی مردم هستیم.

امام جمعه اهل سنت بخش سمیع آباد تربت جام بیان داشت: کسانی که حرکت کاروان های پیاده را شرک می دانند بدانند ما مرزنشینان اهل سنت به کوری چشم دشمنان اسلام با حفظ وحدت، منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه زندگی خودمان قرار داده ایم و با محبت به اهل بیت پیامبر(ص) و همراه شدن با برادران تشیع خود افتخار می کنیم.

او عنوان کرد: برخی از مردم در گذشته احساس می کردند اهل سنت به امامان محبت ندارند اما بدانند که با حضور در حرم مطهر امام رضا(ع) ثابت کردیم که محبت به اهل بیت(ع) جزء اعتقادات و ایمان مااست وهرکس این محبت را نداشته باشد او را مسلمان نمی دانیم.

مولوی برزگر با اشاره به حضور ۸۰۰ زائر اهل سنت گفت: جهانیان بداند اهل سنت ایران با عزم راسخ و محبت به اهل بیت همراه با برادران تشیع خود راه نفوذ و تفرقه را از بین برده است و آنان که در دل امید تفرقه دارند بیایند و ببینند که چگونه وحدت را به نمایش گذاشته ایم.

امام جمعه اهل سنت بخش سمیع آباد تربت جام با اشاره به هوای سرد و پای پیاده تصریح کرد: پیاده روی در این مسیر عشق است، هوای سرد و راه دور و نزدیک ندارد فقط دل بکشد تمام گردنه ها هموار می شود و چون نفس ها گرم است هوای سرد هیچ تأثیری در روند حرکت کاروان نداشت و نوانستیم به موقع در مشهد حاضر شویم.
انتهای پیام// س ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.