اصفهان؛

مسابقات شنای جام زنده رود ویژه بانوان

نایب‌رئیس هیأت شنای استان اصفهان گفت: نخستین دوره مسابقات شنای جام زنده رود ویژه بانوان به میزبانی استان اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نرگس قدوسی  اظهار کرد: این رقابت‌ها با هدف توسعه رشته شنا در بخش بانوان در رده سنی 11 تا 17 سال در روزهای شانزدهم تا بیستم آبان‌ماه سال جاری در استخر مروارید برگزار می‌شود.

وی افزود: هر استان می‌تواند با 7 ورزشکار در این رقابت‌ها شرکت کند و پیش بینی می‌شود بیش از 10 استان در این رویداد حضور پیدا کنند.

نایب‌رئیس هیأت شنای استان اصفهان تصریح کرد: بر اساس قوانین مسابقات، در هر یک از رشته‌ها دو شناگر از یک تیم می‌تواند شرکت کند و هر شناگر می‌تواند در تمام موارد تیمی و انفرادی رقابت کند.

وی با تشکر از زحمات انجام شده کمیته برگزاری، هیأت شنا و اداره ورزش و جوانان و فدراسیون شنا برای برگزاری این مسابقات، ابراز امیدواری کرد، هیأت شنای استان اصفهان میزبانی مطلوبی را ارائه کرده و شرکت‌کنندگان در مدت حضور در این شهر، از روند برگزاری مسابقات رضایت داشته باشند.

 قرار است مسابقات جام زنده رود ویژه پسران نیز به میزبانی اصفهان برگزار شود اما هنوز زمانی برای این رویداد اعلام نشده است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.