اصفهان؛

استفاده از 5 ناظر برای اولین بار در مسابقات جام زنده‌رود

دبیر هیأت شنای استان اصفهان گفت: فدراسیون در زمینه برگزاری مسابقات جام زنده‌رود کمک‌های خوبی به ما کرد و برای اولین بار 5 ناظر از فدراسیون در این مسابقات حضور یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسعود جابرزاده  در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات جام زنده‌رود در چهار روز به میزبانی اصفهان برگزار شد که با هماهنگی‌ها و همکاری‌های صورت گرفته با کم‌ترین هزینه این مسابقات برگزار شد و نقش این همکاری‌ها در برگزاری این مسابقات بسیار مهم بود.

وی افزود: فدراسیون در این زمینه کمک‌های خوبی به کرد و برای اولین بار 5 ناظر از فدراسیون در این مسابقات حضور یافتند.

دبیر هیأت شنای استان اصفهان عنوان کرد: برنامه‌ای که داریم بیشتر برای خودمان بود تا در این 5 ماه که بخش بانوان ما بیشتر فعال شده بود و تمرین‌های آن‌ها افزایش یافته است بتوانند محک خوبی بخورند.

وی ادامه داد: از آن‌جایی که تیم‌های بانوان ما نمی‌توانند در کشورهای دیگر مسابقه دهند، در آینده می‌خواهیم مسابقات را در سطح بین‌المللی در اصفهان برگزار کنیم.

جابر زاده بیان کرد: امسال در بخش آقایان نیز می‌خواهیم مسابقات را در سطح بین‌المللی برگزار کنیم که در این راستا چند کشور به ما اعلام آمادگی کردند تا جام زنده‌رود آقایان را در بهمن ماه و در دهه فجر برگزار کنیم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار