مهرعليزاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نقض برجام از سوی آمریکا غیرقابل اعتماد بودن این کشور در تعهدات بین‌المللی را به ملت‌ها نشان می‌دهد

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: بد عهدی و نقض برجام از سوی آمریکا غیرقابل اعتماد بودن آمریکا در تعهدات بین‌المللی را در سطح جهان به ملتها نشان خواهد داد.

نقض برجام از سوی آمریکا غیرقابل اعتماد بودن این کشور در تعهدات بین‌المللی را به ملت‌ها نشان می‌دهد"محسن مهر عليزاده" از فعالین سیاسی اصلاح طلب در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با تمدید 10 ساله تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران اظهارداشت: برجام یک توافقنامه بین‌المللی است و ایران، پنج کشور اروپایی و آمریکا طرفین آن هستند، بد عهدی و نقض آن از سوی آمریکا غیرقابل اعتماد بودن آمریکا در تعهدات بین‌المللی را در سطح جهان به ملتها نشان خواهد داد.

وی افزود: این امر  نهایتا به انزوای آمریکا در بین ملت ها و دولت ها و اعتماد به نفس و ثبات قدم  بیشتر مردم و دولت های آزادیخواه منجر خواهد شد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد: تمدید تحریم های گذشته توسط آمریکا در حالی  که برجام را امضا کرده زورگویی و بی منطقی آمریکا را در  ذهن جامعه جهانی متبادر خواهد ساخت و اروپا هم برای دفاع از کیان دولت های خود و پاسخ گویی به مردم قاعدتا به این اقدام آمریکا عکس العمل نشان خواهد داد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
طرف ما در برجام آمریکا بود اگه قرار باشه اون نقضش کنه دیگه اعتبار نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۶ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
بدعهدی آمریکا سالهاست نمایان ونشان داده شده است
آخرین اخبار