بندرعباس؛

توجه به زیارت اهل بیت و بالابردن دانش جامعه از مستحبات است

آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: زیارت حرم پیامبر و اهل بیت سنت دیرینه بین مسلمانان و از مستحبات ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس ،  امام جمعه بندرعباس در خطبه های نماز جمعه امروز بندرعباس با اشاره به استقبال پر شور مردم مسلمان ایران از زیارت حرم امام حسین (ع) و امام رضا (ع) در ماه های محرم و صفر افزود: زیارت از دیدگاه علمای بزرگ اسلام فضیلتی است که بارها نسبت به انجام آن تاکید شده است.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان جنایات داعش را در کشتار زائران حرم اهل بیت در عراق محکوم کرد و این اعمال را ناشی از انحرافات در مسیر اصول دین و نداشتن عقل دینی عنوان کرد.
امام جمعه بندرعباس در ادامه با اشاره به 16 آذر روز دانشجو بر شناخت دقیق اصل انقلاب و سیاست نظام توسط دانشجویان تاکید کرد و گفت: دانشجویان باید با بالا بردن سطح دانش و خرد جامعه زمینه را برای ظهور امام زمان عج را فراهم کنند.
وی با اشاره به 17 آذر روز جهانی هواپیمایی افزود: خلبانان ایرانی طبق گفته متخصصان جهانی امروز از بهترین خلبانان دنیا هستند که امنیت مناسبی در عرصه هوانوردی کشور ایجاد کرده اند.
آیت الله نعیم آبادی با اشاره به روز معلولان نیز استفاده از ظرفیت این افراد را ضروری دانست و گفت: برخی از معلولان هم اکنون از چهره های موفق دنیا هستند که می توانند الگوی مناسبی برای سایر این افراد باشند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.