بندرعباس؛

سعادت جامعه اسلامی در گرو آموزه های قرآن

امام جمعه بندرعباس گفت: توجه به آموزه های قرآن، پیامبر اکرم (ص)و ائمه اطهار(ع) موجب سعادت جامعه اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در خطبه های نماز جمعه بندرعباس افزود: برای آشنایی با مفاهیم دین اسلام و تشییع رشته صحیفه سجادیه در استان آغاز به کار کرده که باعث افتخار این استان است.
خطیب جمعه بندرعباس افزود: امسال هرمزگان پرچمدار کنگره بزرگ امام سجاد (ع) بود و این کنگره با برگزاری در 12 کشور و 14 استان رکوردی تازه در شناخت مکتب امام چهارم شیعیان به ثبت رساند.
وی گفت: به زودی اساتید برجسته ای در خصوص شناخت صحیفه سجادیه به استان سفر می کنند و نیاز است مردم در هزینه های جاری آن مانند همیشه مشارکت داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه از مسئولان خواست تا در حفظ و نگهداری بیت المال کوشا باشند.
آیت الله نعیم آبادی گفت: دشمن قصد دارد تا با استفاده از افرادی که در جامعه تخلف می کنند از علاقه مردم نسبت به انقلاب اسلامی و خط امام و رهبری کم کند و مردم باید نسبت به این موضوع هوشیار باشند.
خطیب جمعه بندرعباس با تبریک فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: امسال طرح های بزرگی در استان به بهره برداری خواهد رسید که شاهد برکات آن در استان خواهیم بود.
آیت الله نعیم آبادی به موضوع تاخیر در ساخت مجتمع های تجاری در هرمزگان برای تحویل به موقع به صاحبان آن اشاره کرد و از دستگاه قضایی استان خواست تا این موضوع را با جدیت دنبال کند.
وی در ادامه به دلایل الهی بودن کتاب قرآن پرداخت و گفت: قرآن  برای تربیت، پرورش و آگاه سازی پرهیزکاران از سوی پروردگار بوسیله حضرت محمد (ص) نازل شده است.
امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه در طول تاریخ هیچکس حتی یک آیه مانند قران را نیاورده است، گفت: افرادی براساس هوای نفسانی و عدم آگاهی از آیات قران در صدد اثبات غیر الهی بودن این کتاب آسمانی بوده اند که همواره به نتیجه ای نرسیده اند.
انتهای پیام/ ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.