اهالی بهارستان در اینستاگرام چه می گویند؟/32

از تبریک جعفرآبادی به مناسبت روز معلول تا دیدارلاهوتی با خانواده شهدا

در این بسته خبری سعی داریم تا شما را در جریان فعالیتهای 24 ساعت گذشته نمایندگان مجلس قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی ، شبکه های اجتماعی جایگاه ویژه ای دربین کاربران اینترنتی پیدا کرده است لذا امروزه از آن به عنوان بستری برای تعامل و ارتباط دو سویه بین کاربر و مخاطب استفاده می شود.در همین راستا نمایندگان مجلس به عنوان رکن اصلی نهاد قانون گذاری در کشور در قالب پست های اینستاگرامی مردم کشور را در جریان فعالیت های خود قرار می دهند .

در ادامه پست هایی از نمایندگان مجلس را که در 24 ساعت گذشته در شبکه اجتماعی اینستاگرام با کاربران به اشتراک گذاشته اند را برای شما مخاطبین گرامی گردآوری کرده ایم.


سید صادق طباطبایی نژاد نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی نوشت:
"حضور و سخنرانی حجت الاسلام سیدصادق طباطبایی نژاد در کنفرانس ’’ وحدت اسلامی؛ ضرورت ها و چشم انداز آینده"در جاکارتا پایتخت کشور اندونزی."



داود محمدی نماینده مردم شریف قزوین،البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی نوشت:
"روز جهانی معلولان گرامی باد... معلولان نیاز به ترحم ندارند بلکه باید آنان را باور کرد و دغدغه هایشان را فهمید."




دکتر مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی نوشت:
"اهم اظهارات دکترپزشکیان در  مشهد مقدس
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی عصر سه‌شنبه ٩ آذر در نشستی که از سوی  حزب اعتماد ملی خراسان رضوی در مشهد برگزار شده بود، حضور یافت و بعد از سخنرانی به سوالات برخی از حاضرین پاسخ داد.
 در ادامه اهم اظهارات ایشان می‌آید: ممکن است هر مملکتی را با  کفر بشود اداره کرد اما با ظلم نمی‌شود.مملکتی که در آن  عدالت نباشد نخواهد ماند. اگر ما بخواهیم یک اعتراض را برنتابیم، آیا مملکت درست خواهد شد؟
 مملکت درست می‌شود اگر کسی که خودش رئیس یک قوه است تخلف  قانون ی بکند و ما از کنارش بگذریم؟ ممکن است من از قانونی خوشم نیاید اما دلیل نمی‌شود به آن عمل نکنم
 قانونی را وضع می‌کنند و بعد خودشان آن را نقض می‌کنند و می‌گویند  مصلحت بود، چه کسی مصلحت را تشخیص می‌دهد؟ چه مصلحتی بالاتر از خود قانون؟
 در همین مشهد شما  امام رضا (ع) با هر  مسیحی و ضدخدا و معاندی مباحثه می‌کرد و حرف‌هایشان را گوش می‌داد و آن‌ها نیز بدون ذره‌ای ترس حرف‌های خود را بیان می‌کردند
  حتی اگر حرف بی‌منطق بزند، خب برو جوابش را بده، اگر ریگی به کفش ندارید از چه می‌ترسید؟خیال می‌کنید جلوی سخنرانی کسی را گرفتید برنده‌اید؟ کسی که  خلاف قانون عمل کند بازنده است.
  کسی که دارای منطق است ترسی ندارد.  لزومی ندارد برای چنین کارهایی شبانه به در خانه نماینده مجلس مامور بفرستند و بهانه به دست ضد انقلاب بدهند که اختلاف در مملکت راه بیاندازند."




مهرداد لاهوتی نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی نوشت:
"دیدارمهندس مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود با خانواده شهید ترابی95/9/12."



غلامرضا تاجگردون نماينده مردم گچساران و باشت در مجلس شوراى اسلامى نوشت:
"رييس بازديد از عمليات جاده سازي و انتقال برق و ديدار با عشاير و روستاييان در منطقه پيچاب با حضور مديران محترم استان."



 غلامعلي جعفرزاده ايمن آبادي نماينده مردم شهرستان رشت در مجلس شوراي اسلامي نوشت:
"
حقمان را از اوپک پس گرفته‌ایم عضو کمیسون برنامه و بودجه گفت: تیم مذاکره کننده برجام هسته‌ای توانست حقی را که سال‌ها از ملت ایران گرفته شد بود پس بگیرد؛ لابی صهیونیستی علیه ایران شکسته شد.
غلامعلی جعفرزاده در ارتباط با پیروزی ایران در توافق اوپک اظهار کرد: در ابتدا باید از اینکه به خاطر بازگشتمان از نقطه زیر صفر به صفر خوشحالیم ابراز تاسف کنیم. ما الان از باز گرفتن حقمان خوشحالیم، این در حالی است که عده ای با سیاست‌های غلطشان باعث شدند این حقی که در گذشته متعلق به ما بود در چند سال پیش از دستمان برود.

با توجه به توافقی که در اجلاس اوپک صورت گرفته است، باید بگوییم که یک برجام نفتی برای دولت به دست آمده است. من این موفقیت را به تیم مذاکره کننده برجام نفتی به ریاست آقای زنگنه تبریک می‌گویم. آنها توانستند به خوبی از حقوق ملت ایران دفاع کنند و این حقی را که سال‌ها از ایرانیان سلب شده بود باز پس گیرند.

جعفرزاده همچنین گفت: در بطن این توافق قراردادهای نفتی بهتر و آینده‌ای بهتر برای اقتصاد ایران وجود دارد. من امیدوارم که روز به روز شاهد بهبود شرایط نفتی باشیم. یکی از دستاوردهای بزرگ این توافق شکست لابی صهیونیستی علیه ایران بود.

وی یادآور شد: درست که فروش روزانه ۹۰ هزار بشکه رقم قابل توجهی نیست، اما نباید فراموش کنیم که ما با سیاست‌های غلط گذشته به منفی صفر رسیده بودیم؛ حالا با سیاست‌های درست به نقطه صفر رسیده‌ایم. کسانی که توانایی بازگشتن کشور از منفی به صفر را داشته‌اند، توانایی رشد مثبت آن را هم خواهند داشت.
این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: یکی از نگرانی‌ها ما در حوزه نفتی بهره‌برداری از ذخایر گازی و ذخایر مشترک با همسایگانمان است که امیدواریم این تیم برجسته برجام نفتی بتواند در آینده به این نگرانی ها پایان دهد."



 نماینده مردم  شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی نوشت:
"از بد عهدی با  شهدای هسته ای شرمسار هستیم.شاید برخی متوجه شده باشند که در این دو سال دلواپس چه بودیم."



محمود صادقی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نوشت:
"تجدید پیمان شهید محمدحسین صادقی و مردم لرستان با امام خمینی اردیبهشت 1358.بنابر اسناد تاریخی شهیدصادقی و دیگر علمای خطه لرستان در روزهای آغازین نهضت روحانیت در سال 1341 نیز با اعلام آمادگی گسترده مردم لرستان برای جانفشانی در راه امام خمینی با ایشان بیعت کردند.امام در یازده آذر 1341 اینگونه به این بیعت مباهات کردند:"از جاپلق (یکی از توابع استان لرستان) نوشتند ما صد هزار نفريم، مهياى دستور شماييم؛ از لرستان نوشتند طايفه هايى با كفن حاضريم. مردم بيدارند!"صحيفه امام، ج‏1، ص: 121شهید صادقی در اعتراضات بهمن 1341 در پیشاپیش صفوف روحانیت و مردم نقش فعال و اثرگذاری در مبارزه علیه رژیم پهلوی ایفاکرد. در یکی از این تظاهرات در شهرقم توسط نیروهای پلیس و لباس شخصی مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفت و بازداشت شد و مدتی در زندان قزل قلعه محبوس بود."


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار