کرمان؛

دولت نیازمند گسترش فرهنگ مدرسه سازی در کشور است

استاندار کرمان در آیین افتتاح دبیرستان دخترانه ام البنین (س) چترود گفت: امروز نیازمند کمک خیران به دولت در مدرسه سازی هستیم.

 دولت نیازمند گسترش فرهنگ مدرسه سازی در کشور استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان روز شنبه در آیین افتتاح دبیرستان دخترانه ام البنین (س) روستای هوتک از توابع بخش چترود اظهار داشت: استان کرمان از همدلی خوبی برای توجه به توسعه برخوردار است و ان شاءالله این همدلی استمرار پیدا می کند.

 وی در ادامه افزود: باید نرخ بیکاری کاهش و سرمایه گذاری افزایش پیدا کند و اقتصاد مقاومتی واقعی را که از 2 سال قبل در استان شروع شده، با همت و جدیت ادامه دهیم.

وی بیان کرد: به دلیل گسترش مدارس و نیاز به بازسازی 50 درصد از مدارس موجود، دولت نیازمند گسترش فرهنگ مدرسه سازی در کشور است و امروز نیازمند کمک خیران به دولت در مدرسه سازی هستیم.

وی با بیان اینکه استان کرمان زلزله خیز است گفت: نیازمند این هستیم که استحکام سازی مدارس و مراکز دولتی انجام شود.

استاندار کرمان ادامه داد: از خیر عزیز و پدر شهید بزرگوار محمد میرزایی برای این کار ارزشمند که در راستای اعتلای سرمایه انسانی است، تشکر می کنیم.

وی گفت: این شهید از سلحشوران ابتدای جنگ بوده و این مدرسه توسط پدر بزرگوارشان برای اعتلای دانش آموزان که سرمایه و آینده ساز کشور هستند، احداث شده است.

با حضور استاندار 2 طرح آموزشی در بخش چترود از توابع شهرستان کرمان افتتاح و عملیات اجرایی 2 طرح دیگر با مشارکت خیران در این بخش آغاز شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.