اردبیل؛

بلاتکلیفی یکی از قدیمی ترین جاده کشور باعث شرمساری است

نماینده مردم خلخال وکوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده پونل-خلخال یکی از قدیمی‌ترین جاده‌های کشور بوده و شروع احداث آن به قبل از انقلاب بر می‌گردد ولی تا بحال تکمیل نشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ بشیر خالقی در جلسه بررسی مشکلات راه‌آهن و راه‌های استان با حضور معاونین وزرات راه و شهرسازی و استاندار اردبیل در سالن اجتماعات استانداری اردبیل گفت: جاده پونل به خلخال یکی از قدیمی‌ترین جاده‌های در دست احداث کشور است که شروع عملیات آن از سال 1343 شروع شده و با گذشت بیش از 38 سال از پیروزی انقلاب این جاده نیمه‌کاره مانده و این زیبنده نظام نیست.

وی افزود: اخیرا نیز متاسفانه مسئولان راهداری گیلان در امتداد جاده منتهی به استان مذکور با ریختن چندین کامیون خاک راه را مسدود کرده که امکان تردد از این جاده میسر نبوده و به جای حل مساله صورت مساله را پاک کرده‌اند.

خالقی با انتقاد از بلاتکلیفی این جاده و جاده‌های خلخال از مسئولان راه وشهرسازی خواست تا هرچه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف وضعیت جاده‌های خلخال اهتمام داشته باشند.

وی با بیان اینکه گفتن این مطالب به دلیل تعصبات شهرستانی نیست، بلکه در صورت احداث این جاده‌ها علاوه بر شهرستان خلخال، استان نیز از بن بست خارج شده و فاصله مرکز استان به پایتخت کوتاهتر می شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.