تبریز؛

برگزاری برنامه دانشگاه و درهای باز در دانشگاه هنر اسلامی تبریز

برنامه دانشگاه و درهای‌باز به منظور معرفی توانمندی‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری در دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛معاون آموزشی‌پژوهشی و فناوری دانشگاه هنر اسلامی تبریز گفت: با هدف معرفی توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و ارائه مشاوره و آشنایی با رشته های تحصیلی دانشگاه هنر اسلامی تبریز، برنامه دانشگاه و درهای‌باز برگزار می‌شود.

محمد زاده ادامه داد: آشنایی با آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های مختلف دانشکده‌ها، بازدید از فضای کالبدی دانشکده‌ها برای عموم علاقمندان به ویژه دانش آموزان، دانشجویان، معلمان، کارآفرینان، اهالی علم و هنر و صاحبان صنایع و مشاغل آزاد می‌باشد.

وی با اشاره به تجلیل از پژوهشگران نمونه دانشگاهی در ارتباط با دیگر برنامه‌های هفته پژوهش دانشگاه هنر اسلامی تبریز بیان کرد: علاوه بر برگزاری کارگاه‌های مختلف آموزشی و پژوهشی برای اعضای هیات علمی و دانشجویان، نمایشگاه آخرین یافته های علمی‌پژوهشی و هنری دانشکده‌ها، آشنایی با نمونه طراحی‌ها و تولیدات هنری و صنعتی کارگاه‌های مختلف، نحوه مرمت اشیای تاریخی و مراحل انیمیشن‌سازی و تولیدات چند رسانه ای از دیگر برنامه‌های دانشگاه در برنامه درهای باز خواهد بود.

وی در خصوص برنامه‌های بازدید علاقمندان عنوان کرد: در طی دو روز بازدید از کتابخانه، مرکز رشد فناوری‌های نرم، موزه هنرهای معاصر جهان اسلام، ساختمان‌ها و عمارت‌های تاریخی دانشکده معماری‌و‌شهرسازی دانشگاه هنر اسلامی تبریز نیز برای عموم علاقمندان آزاد می‌باشد.

گفتنی است؛ مدارس و مراکز علمی و آموزشی می توانند ضمن هماهنگی قبلی با اداره پژوهش دانشگاه به شماره 35419970-041 آقای هاشمی نسبت به بازدید گروهی و کلاسی برحسب رشته تحصیلی و علاقمندی داوطلبان اقدام نمایند.

شایان ذکر است برنامه دانشگاه و درهای باز به مناسبت هفته پژوهش در اوقات اداری روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 17 و 18 آذر در دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار می‌شود.


انتهای پیام/ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.