مشهد؛

در فصل سرما مشکلی برای ارائه سوخت روستائیان نداریم

رئیس شرکت فرآورده های نفتی تربت جام گفت :در فصل سرما مشکلی برای ارائه سوخت روستائیان نداریم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ زراعت کار افزود: با توجه به توزیع مناسب کالا برگ و ساماندهی مجدد فروشندگان در فصل سرما مشکلی برای ارائه سوخت روستائیان نداریم.

او گفت: از ابتدای امسال بیش از ۱۸ میلیون لیتر نفت سفید به خانوارهای روستایی که از نعمت گاز طبیعی برخوردار نیستند توزیع شده است و پیش بینی می شود تا پایان امسال این رقم به ۳۲ میلیون لیتر برسد.

زراعت کار افزود :توزیع مناسب کالا برگ در پارسال و ساماندهی مجدد فروشندگان و خانوارها باعث خدمت رسانی بهتر به شهروندان شده است و خانوارها در تماس های صورت گرفته ابراز رضایت کامل را داشتند.

او عنوان کرد : دست اندرکاران توزیع نفت سفید در فصل سرما مشکلی برای ارائه سوخت به هم وطنان ندارند و به دنبال این هستند که کانون خانواده ها همچنان گرم باشد و با مشکل سوخت مواجه نشوند و هرگونه نارضایتی و مشکل احتمالی در اسرع وقت قابل رسیدگی است.

رئیس شرکت فرآورده های نفتی تربت جام به خانوار های روستایی توصیه کرد: از نیمه اول سال نسبت به ذخیره سازی سوخت اقدام کنند که در صورت ابطال کالا برگ از فروشندگان از تحویل سوخت معذور و برابر مقررات مجاز به تحویل نفت سفید می باشند.

او نیست به توزیع دیگر فرآورده های نفتی در شهرستان تصریح کرد: سالانه به طور میانگین ۸۲ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر بنزین و نفت گاز در بخش کشاورزی و حمل و نقل، چهار میلیون ۵۰۰ هزار لیتر گاز مایع و ۱۷ میلیون کیلو CNG در ۲۴ مرکز فروش توزیع می شود.

انتهای پیام// س ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.