اسباب‌کشی صادق‌صبا از بی‌بی‌سی به رادیو فردا

«صادق صبا» که به دلیل برخی سوابق سوء اخلاقی و مالی، جایگاه خود را در بنگاه خبرپراکنی دولت انگلستان- B.B.C- از دست داد، اخیراً به عنوان تهیه‌کننده و گوینده در خدمت «رادیو فردا» و تشکیلات «V.O.A» رسانه فارسی‌زبان دولت آمریکا درآمده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «صادق صبا» که به دلیل برخی سوابق سوء اخلاقی و مالی، جایگاه خود را در بنگاه خبرپراکنی دولت انگلستان- B.B.C- از دست داد، اخیراً به عنوان تهیه‌کننده و گوینده در خدمت «رادیو فردا» و تشکیلات «V.O.A» رسانه فارسی‌زبان دولت آمریکا درآمده است.
 
جالب اینکه «صادق صبا» هنگام کناره‌گیری از B.B.C در اکثر مصاحبه‌هایی که داشت، عنوان می‌کرد: «به دلیل سال‌ها همکاری با «B.B.C» به شدت خسته هستم و بارها قصد کناره‌گیری داشتم، حتی چند بار نامه استعفای خود را تقدیم مدیران این رسانه کردم، تا اینکه اکنون لطف کردند و رضایت دادند تا من فرصت مطالعاتی بیشتری داشته باشم.»

و این دروغ‌های شاخ‌دار زمانی به خورد بینندگان داده می‌شد که طشت رسوایی «صادق صبا» به دلیل ایجاد روابط نامشروع با برخی از کارکنان «B.B.C» و همچنین برخی از سوءاستفاده‌های مالی؛ از پشت بام افتاده بود و مدیران رسانه‌ استعماری «‌B.B.C» راهی به جز حذف «صبا» نداشتند. «صادق صبا» که نشستن بر سر سفره دلاری بیگانگان را برای خود افتخار می‌داند، از آنجا که دروغگو کم‌حافظه است به جای پرداختن به فرصت مطالعاتی‌اش!! بلافاصله با «رادیو فردا» به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های «N.P.R» که «V.O.A» را هم اداره می‌کند- و هزینه آن توسط دولت آمریکا (بخوانید سازمان «C.I.A») تأمین می‌شود- به همکاری پرداخت. بدین ترتیب «صادق صبا» را از سر سفره انگلیسی‌ها بلندش کردند تا بر سر سفره سازمان «‌C.I.A» بنشیند.
 
شایان ذکر اینکه «صادق صبا» در دوران مدیریت در بنگاه خبرپراکنی دولتی انگلیس، در جهت بی‌اعتماد کردن مردم نسبت به انقلاب اسلامی و دولتمردان نظام و چهره‌سازی از شبه‌روشنفکران و معاندین، اطلاعات و اخبار کذب و مخدوش را در قالب برنامه‌های مختلف منتشر کرد و در تشکیلات رسانه‌ای آمریکا نیز همین شیوه را ادامه می‌دهد.
 
منبع: کیهان

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار