کرمانشاه؛

اولویت قرار گرفتن کالاهای دانش بنیان

معاون استاندار کرمانشاه گفت: پارک علم و فناوری در 5 شهرستان استان دارای مرکز رشد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رضا رحیمی ادامه داد: دو مرکز رشد نیز وابسته به دانشگاه رازی و دانشگاه علوم پزشکی است که توفیقات خوبی را در عرصه های مختلف داشته اند.

وی افزود: در دو شهرستان نیز کانون شکوفایی خلاقیت داریم و جوانان خوش فکر شهرستان ها می توانند اجرایی شدن ایده های خلاقانه خود را از طریق این مجموعه ها پیگیری کنند.

رحیمی گفت:نظام جمهوری اسلامی ثابت کرده که به عدالت دانش بنیان اعتقاد دارد و از توسعه مراکز رشد و کانون های خلاقیت و نوآوری در شهرستان ها کاملاً حمایت می کند.

 وی اختصاص 17 میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل ساختمان پارک علم و فناوری را یکی از خبرهای خوب و خوشحال کننده در استان دانست.

 رحیمی افزود:از این مبلغ ۱۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور برای ساختمان پارک لحاظ شده و ۵ میلیارد تومان نیز به عنوان تسهیلات قرض الحسنه از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اختصاص یافته است.

وی در بخش دیگری از سخناش به لزوم در اولویت قرار گرفتن کالاهای دانش بنیان در استان اشاره کرد و گفت: این انتظار وجود دارد که شرکت های بخش خصوصی و دستگاه های دولتی خرید کالا و خدمات از شرکت های دانش بنیان و فناور را در اولویت قرار دهند.

انتهای پیام/ح



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.