کرمانشاه؛

تاکید بر خرید کالا از شرکت های داخل استان

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: توصیه موکد مدیریت ارشد استان خرید کالا و خدمات از شرکت های داخل استان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رحیمی تبیین اهمیت پژوهش و فناوری برای مردم  را از اهداف اصلی نمایشگاه قلمداد کرد و گفت: هر چند حوزه فناوری به تازگی به بخش پژوهش افزوده شده ولی از اهمیت بسیاری برخوردار است. امروزه فناوری چهره دنیا را عوض کرده و کالاها و خدمات ارایه شده در مقایسه با  100 سال پیش کاملاً متحول گردیده است.

وی افزود: در همین استان تا چند سال پیش اجرای طرح های صنعتی حوزه نورد فولاد به طور کامل توسط مجریان، مهندسین و تکنسین های خارجی صورت می گرفت ولی امروزه به جایی رسیده ایم که اینکار توسط مهندسین کرمانشاهی انجام می شود.

رئیس ستاد برگزاری هفته پژوهش و فناوری استان کرمانشاه این پیشرفت ها را نشان دهنده استعدادهای بالای جوانان کرمانشاهی در حوزه فناوری دانست و گفت:  کار در حوزه فناوری و نوآوری باید به شکل یک سیستم طرح ریزی شود و مورد حمایت جدی مجموعه های مختلف قرار گیرد.

وی گفت: با توجه به وجود معضل بیکاری در استان راهی جز توجه بیشتر به حوزه فناوری نداریم و اساس بسیاری از کارهای حوزه فناوری نیز به کارهای پژوهشی بازمی گردد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: کرمانشاه ، تاکید ، خرید ، کالا ، شرکت ، داخل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.