تاو‌ن هیل: چهار دلیل که نشان می‌دهد اوباما یکی از بدترین روسای جمهور‌ تاریخ است

وب‌سایت تاون‌هیل با طرح چهار دلیل اثبات کرد "باراک اوباما" یکی از بدترین روسای جمهور‌ تاریخ جهان است.

تاو‌‍ن‌هیل: پنج دلیل که اوباما یکی از بدترین رئیس‌جمهور‌های تاریخ است
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ وب‌سایت تاون‌هیل در گزارشی نوشت: دلایلی که نشان می‌دهند باراک اوباما -رئیس‌جمهور آمریکا- یکی از بدترین رئیس‌جمهورهای جهان است به حدی گسترده‌اند که باید آنها را در یک کتاب جا داد نه در ستونی کوچک در یک روزنامه. در واقع، با اشتباهات فجیعی که وی انجام داده، کاملاً مشخص است که او تنها برای آمریکا یک فاجعه نبوده است. در ادامه به 4 دلیل مهم در این رابطه اشاره می‌شود.

1. اوباما دیون خارجی آمریکا را حدوداً دو برابر کرد: زمانی که اوباما تلاش می‌کرد آمریکایی‌ها را برای رأی دادن به خودش متقاعد کند، گفت: «مشکل این است که روش بوش [رئیس‌جمهور سابق آمریکا] مانند دریافت یک کارت اعتباری از بانک چین و افزایش بدهی ملی 5 هزار میلیارد دلاری ما بوده است. چهل و سومین رئیس‌جمهور [جورج دابلیو بوش] به تنهایی 4 هزار میلیارد دلار به بدهی ملی افزود. در نتیجه ما در حال حاضر بیش از 9 هزار میلیارد دلار دیون خارجی داریم که باید آن را تسویه کنیم. معادل 30 هزار دلار برای هر مرد، زن و کودک. این بی‌مسئولیتی است. این وطن پرستانه نیست.»

مسئله این است، زمانی که اوباما به دفتر ریاست جمهوری راه یافت بیش از تمام همتایان پیشین خود بر دیون خارجی این کشور افزود. این کشور از وقایعی مانند حمله به «پرل هاربر»، اقدام انگلیسی‌ها به سوزاندن کاخ سفید در جنگ 1812 و حملات 11 سپتامبر جان سالم به در برد؛ اما بدهی که اوباما برای این کشور به بار آورده آسیب شدیدی را به آن وارد خواهد کرد.

2. تسهیل مهاجرت غیرقانونی: دولت فدرال آمریکا هرگز بودجه و منابع مالی کافی برای متوقف کردن مهاجرت غیرقانونی اختصاص نداده است. این در حالیست که، متأسفانه کسانی که از این تجارت کثیف سود می‌برند پول کافی به سیاستمداران پرداخت می‌کنند تا از توقف مهاجرت غیرقانونی جلوگیری کنند. او با تسهیل ورود بیگانه‌ها به آمریکا، فقر را به این کشور وارد کرد فقط به این دلیل که از لحاظ سیاسی به نفعش بود.

3. ایجاد قطب‌های تبعیض نژادی: هیچ رئیس‌جمهوری بیشتر از اوباما فرصت آشتی دادن دو نژاد سیاه و سفید را نداشته است. اما اوباما کاملا خلاف آنچه لازم بود عمل کرد و چون از نظر سیاسی به نفعش بود به قطب‌بندی نژادی دامن زد. دولت اوباما تنفر از پلیس را افزایش داد و تظاهرات نژادی را نادیده گرفت. در زمان ریاست‌جمهوری اوباما، حزب چپ از نژاد به عنوان یک سلاح سیاسی استفاده کرد و یک نزاع نژادی در این کشور ایجاد کرد که از دهه شصت تاکنون شاهد آن نبوده‌ایم.

4. شکست در جنگ عراق درحالیکه تقریباً در آن پیروز شده بودیم: امروز مردم فراموش کرده‌اند که بوش قبل از پایان دوره ریاستش آرامش را در عراق برقرار کرده بود. ولی با روی کار آمدن اوباما علیرغم تلاش فرماندهان آمریکایی برای ادامه حضور نظامی در عراق، وی تمام نیروها را از آن خارج کرد. اوباما هیچ توجهی به عواقب خروج کامل از عراق نداشت. پس از خروج نیروهای آمریکایی از عراق این کشور فروپاشید. حتی ورود گروه تروریستی داعش به عراق از عواقب بی‌کفایتی اوباما است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی عابدیان زیدی
۲۳:۰۰ ۱۴ آذر ۱۳۹۵
جیمی کارتر کلینتون اوباما همه آنها آدم های خوبی برای ایالت های خود ومردم آمریکا بودند
Iran (Islamic Republic of)
محمد باقر
۲۱:۱۰ ۱۴ آذر ۱۳۹۵
با این کارهای تحریمیش علیه ایران ،بی اعتمادترین انسان روی کره زمین است.
آخرین اخبار