دیلی نیوز گزارش داد:

تظاهرات ضد ساختار سیاسی و نژادپرستی در آمریکا

به نوشته دیلی نیوز، در دو روز گذشته اعتراضاتی در سراسر آمریکا علیه ساختار سیاسی و نژادپرستی برگزار شد.

تظاهرات ضد ساختار سیاسی و نژادپرستی در آمریکا
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ دیلی نیوز در پایگاه اینترنتی خود گزارش داد: روز یکشنبه حدود سیصد نفر در مقابل ساختمان پایگاه اینترنتی بریت بارت تظاهرات کردند. سازمان دهندگان این تظاهرات از دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا، خواستند استیو بانون، مدیر سابق سایت بریت بارت را از تیم منتخب خود در کاخ سفید برکنار کند. این پایگاه اینترنتی در دوران مدیریت وی به مرکز نژادپرستی، ناسیونالیسم سفید و پوپولیسم از مد افتاده، تبدیل شده و مقالاتی علیه یهودیان منتشر کرده بود.

این تظاهرات در ساعت ده صبح آغاز شد و تا ظهر ادامه یافت. 

شخصیت های برجسته یهودی نیز در این تظاهرات شرکت داشتند و بانون را متهم کردند که مسلمانان، مهاجران، زنان، همجنس گرایان و اقلیت های دیگر را هدف قرار داده است. 

روز شنبه نیز، معترضانی از سراسر آمریکا در پلهام در ایالت کارولینای شمالی گرد هم آمدند و علیه گروه نژادپرست کو کلاکس کلان و ترامپ تظاهرات کردند. 

معترضان به دلایل مختلف به آن تجمع آمده بودند اما همه آنها یک حرف مشترک داشتند و آن این که به این گروه بگویند در پلهام جایی ندارند. در همان روز حدود 75 نفر در مقابل تالار اجتماعات برلینگتون در ایالت ورمونت تظاهراتی علیه دونالد ترامپ برگزار کردند.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار