حمایت ستاد زیست فناوری از شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا

دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری گفت: این ستاد از شرکت‌های دانش‌بنیان نوپای فعال در حوزه زیست فناوری در جهت تولید محصولات فناور حمایت می‌کند.

مصطفی قانعی دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به حمایت های این ستاد از شرکت های دانش بنیان نو پا اظهار داشت: برخی شرکت ها که فعالیت هایی در حوزه آزمایشگاهی داشتند ولی توان تولید محصولات فناور و نیمه صنعتی محصولات خود را ندارند با تشکیل یک شرکت واسط در ستاد می‌توانند این مشکل را رفع و محصولات خود را بدون کوچکترین مشکلی تولید کنند.

وی یادآور شد: در اجرای این طرح، فعالان حوزه زیست فناوری برای استفاده از امکانات و خدمات شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی تخفیفات مناسبی دریافت می‌کنند.

قانعی عنوان کرد: این کار برای حمایت بیشتر از شرکت های فعال در حوزه زیست فناوری انجام شده و می تواند نقش موثری در تولید محصولات داخلی داشته باشد.

وی گفت: این کار با همکاری شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی انجام شده و در اجرای این طرح با این شبکه همکاری زیادی داریم. من امیدوارم با اجرای این طرح شرکت های فعال در حوزه زیست فناوری به تولید خود ادامه دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار