کرمان؛

درگیری طایفه ای در قلعه گنج به سازش کشید

نزاع دو طایفه محلی در قلعه گنج که چندین مرحله درگیری وتهدید علیه یکدیگر را به همراه داشته با سازش خاتمه یافت.

درگیری طایفه ای در قلعه گنج به سازش کشیدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، جانشین فرمانده انتظامی قلعه گنج به همراه امام جمعه قلعه گنج با حضور در جمع دو طایفه سرشناس در قلعه گنج به درگیری ها وکینه های قدیمی این دو طایفه خاتمه دادند.

علی امیری گفت: با توجه به اقلیم منطقه و زندگی طایفه ای در قلعه گنج متاسفانه هر از گاهی شاهد اتفاقات ناگواری در خصوص انتقام جویی و کینه های قدیمی توسط طوایف هستیم.

وی افزود: خوشبختانه با تدابیر و رهنمودهای صورت گرفته برای از بین بردن اختلافات و سازش بین طوایف و برپایی امنیت کامل این شهرستان این فرماندهی اقدام برگزاری جلسات پی در پی و توجیه طوایف در رفع مشکلات توسط نهادهای قضایی کرد.

امیری خاطرنشان کرد: از سال گذشته در پی نصب دکل مخابراتی نزاع و درگیری بین 2 طایفه سرشناس آغاز که منجر به مجروح شدن چندین نفر و ناامنی در منطقه و به دنبال آن تهدیدات بین دو طایفه و ایجاد رعب و وحشت بین شهروندان شده بود.

وی گفت: با همت نیروی انتظامی و دفتر امام جمعه و برگزاری چندین جلسه برای صلح و سازش بین این دو طایفه بالاخره این طوایف سرشناس با یکدیگر به سازش پرداختند .
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار