لیگ برتر والیبال؛

بناکار و بهبودی ماندنی شدند

در حالی که خبرهایی مبنی بر استعفای سرمربی و کاپیتان تیم شهرداری تبریز به گوش می‌رسید، این دو نفر در تیم تبریز ماندنی شدند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم والیبال شهرداری تبریز در ادامه روند شکست هایش در هفته نهم لیگ برتر والیبال ایران هم مقابل خاتم اردکان متحمل شکست شد. باختی که در پایان آن عادل بناکار، سرمربی تیم شهرداری تبریز از سمت خود استعفا داد. 

همچنین از طرفی زمزمه هایی به گوش رسید که علیرضا بهبودی ، کاپیتان و پاسور تیم شهرداری تبریز هم قضد جدایی از این تیم را دارد.

در همین راستا روز گذشته جلسه ای بین مسئولان و مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز و عادل بناکار و همچنین علیرضا بهبودی برگزار شد که در نهایت این دو نفر در تیم شهرداری تبریز ماندنی شدند. 

به نظر می‌رسد در این جلسه با استعفای عادل بناکار موافقت نشده است و در ادامه لیگ برتر این مربی روی نیمکت تیم شهرداری تبریز می نشیند. 

گفتنی است تیم والیبال شهرداری تبریز که همواره در جمع مدعیان لیگ والیبال حضور دارد، در این فصل با 10 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد. تبریزی ها در هفته دهم لیگ برتر والیبال در تهران به مصاف تیم پارسه می‌روند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار