لیبرو شهرداری ارومیه مصدوم شد

لیبرو تیم والیبال شهرداری ارومیه با مصدومیت مواجه شد تا تعداد مصدومان این تیم در ادامه لیگ برتر بیشتر شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم والیبال شهرداری ارومیه سی‌امین دوره لیگ برتر والیبال ایران را با حضور تراویسای ایتالیایی، روی نیمکت مربیگری خود آغاز کرد. در حالی که به نظر می‌رسید ارومیه‌ای‌ها با تغییر و تحولاتی که در تیمشان ایجاد کرده‌اند نمایشی خوب در لیگ داشته باشند اما عملکرد چندان ایده الی در 9 هفته ابتدایی لیگ از  خود ارائه ندادند. 

در این بین تیم شهرداری ارومیه با مصدومیت برخی بازیکنانش هم مواجه شد. آرش کشاورزی در همان ابتدای لیگ با مصدومیت مواجه شد و پس از ان «اولی پکا»، پشت خط زن فنلاندی تیم شهرداری ارومیه دچار آسیب دیدگی شد تا تراویسا در این پست هم با مشکل مواجه شود. 

در ادامه بدشانسی های شهرداری ارومیه، عبدالرضا علیزاده، لیبرو تیم شهرداری ارومیه هم از ناحیه دست با آسیب دیدگی روبه رو شد و بنا به تشخیص پزشک تا یک ماه از میادین دور خواهد ماند. 

مسئولان باشگاه شهرداری ارومیه با این شرایط باید به دنبال جذب بازیکنان جدید در پست هایی شوند که با مشکل مصدومیت نفراتشان مواجه شده اند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه تا پایان هفته نهم لیگ برتر والیبال 4 پیروزی و 5 شکست بدست آورده و در رده هفتم قرار دارد. این تیم در هفته دهم به مصاف تیم هاوش گنبد خواهد رفت. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار