سرمربی تیم های ملی تنیس روی میز بانوان:

سیاست فدراسیون پشتوانه سازی و جوان گرایی است

کیوانی گفت: سیاست فدراسیون پشتوانه سازی و جوان گرایی در تیم ملی است و به طور قطع اگر بودجه کافی باشد اتفاق های خوبی رخ می دهد.

کیوانی:سیاست فدراسیون پشتوانه سازی و جوان گرایی استفاطمه کیوانی سرمربی تیم های ملی بانوان تنیس روی میز کشورمان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، پاسخ گوی سوالاتی در خصوص وضعیت تیم ملی شد.

وی در ابتدا و در مورد اردوی پیش روی تیم ملی بزرگسالان عنوان کرد:

از 24 آبان اردویی را در کمپ تیم های ملی با حضور ندا شهسواری ، فاطمه جمالی فر و مریم صامت آغاز کردیم و از حضور 3 مربی داخلی و 1 مربی چینی هم استفاده کردیم .

پس از پایان اردو که روز گذشته به پایان رسید . همان طور که از قبل هماهنگ شده بود بازیکنان تیم ملی عازم فنلاند می شوند تا در اپن این کشور که با حضور 79 بازیکن برتر جهان برگزار می شود حضور پیدا کنند.

خوشبختانه بازیکنان ما در این مدت روزی 7 الی 9 ساعت تمرین داشتند و حالا با آمادگی خوبی راهی این مسابقات می شوند.

سرمربی تیم های ملی بانوان در ادامه افزود: اردوی داخلی تیم ملی تنها با حضور بازیکنان بزرگسال نبود بلکه تعدادی از دختران نوجوان و جوان  هم در کنار ملی پوشان حضور داشتند و تمرین می کردند .

کیوانی در مورد برنامه های در نظر گرفته شده برای سایر رده های تیم ملی هم گفت: قرار است تا پس از پایان اردوی ملی پوشان در فنلاند اردو هایی برای سایر رده ها مانند نونهالان ، نوجوانان و جوانان برگزار کنیم و اگر زمان کافی هم داشتیم برنامه ای هم برای خردسالان داریم.

سرمربی تیم ملی بانوان کشورمان در پایان و در خصوص جوان گرایی در تیم ملی بزرگسالان عنوان کرد : خوشبختانه سیاست فدراسیون پشتوانه سازی برای تیم ملی است و از آن جایی که ممکن است تا چند وقت دیگر بازیکنان تیم ملی بزرگسالان بازنشست شوند توجه به جوانان و نوجوانان اهمیت زیادی دارد که ما هم برنامه های خوبی در نظر داریم و به طور قطع اگر بودجه کفایت کند اتفاق های خوبی رخ می دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار