رئیس هیات تنیس روی میز اصفهان:

اصفهان پتانسیل خوبی برای میزبانی رویداد های مختلف دارد

تکابی گفت: استان اصفهان در یک سال گذشته نزدیک به 15 رویداد تنیس روی میز را میزبانی کرده است و این بدان معناست که پتانسیل خوبی برای برگزاری مسابقات دارد.

مهدی تکابی رئیس هیات تنیس روی میز استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مسابقات تور ایرانی که قرار است به میزبانی اصفهان برگزار شود اظهار کرد://////////////////////کار نشود /////

با توجه به تصمیم های فدراسیون تنیس روی میز و کمیته مسابقات قرار شد مسابقاتی با نام تور ایرانی که مشابه تور های بین المللی است در کشور به منظور ایجاد شرایط مناسب برای ورزشکاران برگزار شود.

این مسابقات دارای امتیاز برای رنکینگ بازیکنان است و به واسطه سطح بسیار بالایی که دارد تمام استان ها توانایی میزبانی آن را ندارند. به همین دلیل استان اصفهان و شهر اصفهان به واسطه امکانات و شرایط موجود میزبانی این مسابقات را بر عهده گرفت.

وی در ادامه و در خصوص میزبانی اصفهان در مسابقات مختلف عنوان کرد:

خوشبختانه ما توانستیم در این مدت میزبانی های خوبی را در اصفهان بر عهده بگیریم به طوری که شاید در یک سال گذشته نزدیک به 15 رویداد تنیس روی میز را میزبانی کردیم.

رئیس هیات تنیس روی میز اصفهان در خصوص دعوت از بازیکنان و مربیان خارجی به این استان اظهار کرد: ابتدا باید ببینیم بازیکنان و سرمربیانی که به ایران می آیند دارای چه سطحی هستند . اگر آن ها دارای سطح خوبی بودند و توانایی آن را داشتند که به ما کمک کنند ما از حضور آن ها استقبال می کنیم همان طور که در گذشته نزدیک به 5 ماه میزبان مربیان و بازیکنان کره شمالی در اصفهان بودیم.

تکابی در پایان و در خصوص حضور ذوب آهن در لیگ برتر عنوان کرد: پیش از این اصفهان در لیگ برتر تیم داری نمی کرد، اما قرار شده تا از این پس با سرمایه گذاری های صورت گرفته تیم ذوب آهن به نمایندگی اصفهان در لیگ برتر تنیس روی میز حاضر شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار