همدان؛

یادواره شهدای جامعه پزشکی و شهدای مدافع حرم در همدان

دومین یادواره شهدای جامعه پزشکی و شهدای مدافع حرم در مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی برگزار شد.

یادواره شهدای جامعه پزشکی و شهدای مدافع حرم در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سید حبیب‌اله موسوی‌بهار، هدف از برگزاری این یادواره را زنده نگه داشتن یاد و نام بزرگوارانی دانست که با رشادت و ایثار داوطلبانه در مرزهای جغرافیایی و اعتقادی عظیم از این مرزوبوم دفاع می‌کنند.

وی با تأکید بر اهمیت همراهی و پشتیبانی معنوی از زحمتکشان حوزه دفاع از مرز و بوم کشور، گفت: بسیاری از کارکنان رسمی و در حال خدمت و بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی همدان با اصرار بخشی از زندگی خود را در این عرصه می‌گذرانند و آگاهانه در این راه قدم گذاشته‎اند.

رئیس دانشگاه با بیان اینکه پیشرفت‎های حوزه پزشکی مرهون بسیاری از کارکنان مجموعه دانشگاه علوم پزشکی که در عرصه دفاع از کیان کشور حضور داشتند، اظهار کرد: دکتر ممتاز از پزشکان نورولوژی استان همدان است که به طور داوطلبانه به مدت دو ماه در سوریه خدمت کرد.

وی با بیان اینکه فرمانبرداری از مقام معظم رهبری بر همه ما واجب است، گفت: ما در خطوط مشخص شده توسط مقام معظم رهبری گام بر می‌داریم و هر جا حضور رشته‌های پزشکی نیاز باشد، دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه آمادگی کامل دارد.

رضا هوشیار از راویان جبهه هم خاطراتی برای حضار شرکت‌کننده در دومین یادواره شهدای جامعه پزشکی و شهدای مدافع حرم در دانشگاه بیان کرد.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.