برومندی به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

جلسه فردا هیئت نظارت بر نمایندگان با حضور ساداتی‌نژاد و صادقی برگزار می‌شود

عضو هیئت نظارت بر نمایندگان از حضور نماینده کاشان و همچنین نماینده مردم تهران در جلسه روز چهارشنبه این هیئت خبر داد.

میرحسینی/ خالقی// جلسه صبح روز چهارشنبه هیئت نظارت بر نمایندگان با حضور ساداتی‌نژاد و صادقی برگزار می‌شودمحمد مهدی برومندی عضو هیئت نظارت بر نمایندگان در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از برگزاری جلسه این هیئت به منظور بررسی شکایت ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان از محمود صادقی در روز چهارشنبه صبح خبر داد.

وی اظهار داشت: آقای صادقی چندین پرونده دارد که یکی از آنها مربوط به پرونده شکایت دانشجویان بروسیه است که به دلیل انکه این شکایت قبل از زمان نمایندگی وی انجام شده بالطبع هیئت نظارت بر نمایندگان صلاحیت ورود به این پرونده را ندارد لذا در دستگاه قضایی این پرونده بررسی می‌شود.

عضو هیئت نظارت بر نمایندگان بیان داشت: ما از آقای ساداتی‌نژاد دعوت کرده‌ایم تا با حضور صادقی نماینده مردم تهران در جلسه فردا صبح این هیئت موضوع شکایت بررسی شود.

وی خاطرنشان کرد: بعد از استماع سخنان این دو نماینده در هیئت نظارت بر نمایندگان در مورد این مسئله اظهار نظر و تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

گفتنی است هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان روز یکشنبه این هفته جلسه‌ای را به صورت اضطراری برای بررسی موضوع شکایت از محمود صادقی نماینده تهران برگزار کرده بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار