ساری،

ارتقاء عملکرد با وحدت رویه

ارتقاء کيفی و مطلوب کارکردهای پليس در گرو وحدت رويه و عملگرايی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سردار سيد محمود ميرفيضي فرمانده انتظامي استان مازندران در نشست تخصصي با مسئولان انتظامي استان و شهرستان ها در مياندورود ،گفت : وحدت رويه و عملگرائي موجب ارتقاء کيفي و مطلوب کارکرد پليس و اشاعه امنيت پايدار در سطح جامعه خواهد شد.

وی افزود :در بازرسي ها بايد به دنبال روان سازي ماموريت ها و رفع موانع و مشکلات با هدف اجراي بهينه ماموريت ها و پاسخگويي به مطالبات مردمي باشيم .

فرمانده انتظامي مازندران با اشاره به اين که ،وحدت رويه در نيروي انتظامي به عنوان يک اصل و دکترين ناجا است ،تصريح کرد : کلانتري ها و پاسگاه ها نماد حاکميت هستند ، و در تحقق اهداف تشکيل قرارگاه جهادي آموزش تحقق اهداف سازماني و تغييرات رفتاري در کارکنان بايد مد نظر قرار گيرد .

وي با اشاره به اين که ،کارکنان نيروي انتظامي اساس و پايه امنيت جامعه هستند ، اظهار داشت:با راه اندازي قرار گاه جهادي آموزش ، پليس به دنبال بهره گيري از علوم روز دنياست و براي دست يابي به فن آوري هاي روز دنيا ، فراگيري کامل دوره هاي آموزشي و استفاده از تجربيات و توانائي هاي علمي مربيان آموزشي ضروري است .

سردار مير فيضي با بيان اين که ،استراتژي در حوزه نظام مديريت مستلزم فرهنگ سازي ، آموزش ، نظارت ، بازرسي و پيشگيري است ، گفت : نظارت دقيق بر ماموريت ها و ايحاد تصويري کاملا مطلوب از نيروي انتظامي در اذهان مردم نقش موثري در قانون گرائي همراه با اقتدار ، قاطعيت همراه با مهرباني با مردم و ارتقاء ارتباط نيروي انتظامي با آحاد مردم دارد .

فرمانده انتظامي استان مازندران با بيان اين که حاکميت با مشارکت مردم پابرجاست ،خاطر نشان کرد : مهمترين هدف سازماني ناجا استفاده از مشارکت هاي مردمي در ماموريت ها ، کسب اعتماد و تامين خواسته هاي مردم است .

سردارمير فيضي با تاکيد بر ارتقاي احساس امنيت اجتماعي در جامعه ،گفت: عملگرائي و پاسخگوئي به مردم موجب ارتقاء کيفي و مطلوب کارکرد پليس و اشاعه امنيت پايدار در سطح جامعه خواهد شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.