سمنان;

سمنان قهرمان مسابقات کشتی دانشجوی دانشگاه آزاد

در مسابقات کشتی آزاد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان کشتی گیران سمنانی مقام قهرمانی را از آن خود کردند و بر سکوی نخست ایستادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان ازسمنان، این مسابقات که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان و در مجموعه ورزشی آزادگان برگزار شد تیم سمنان موفق شد با کسب 4 نشان طلا، 3 نقره و یک برنز در مجموع با 75 امتیاز در جای نخست و قهرمانی مسابقات قرار گیرد.
دانشگاه آزاد اسلامی دامغان با 71 امتیاز و کسب 2 نشان طلا، 3 نقره و 3 برنز دوم شد و تیم دانشگاه آزاد اسلامی مهدیشهر با کسب 53 امتیاز از 2 طلا، 1 نقره و 3 برنز جایگاه سوم را از ان خود کرد.
امیرحسین عابدینی در 57 کیلو، پیام بندری قلعه در 61 کیلوگرم، مجتبی شاهی در 70 کیلوگرم و یاسر نوروزی در 125 کیلوگرم 4 نشان طلای سمنان را کسب کردند.
نشان طلا در وزن 65 کیلوگرم مسابقات محمد پریمی و 97 کیلوگرم به حسن صیدی از دامغان رسید و طلایی های مهدیشهر در اوزان 74 و 86 کیلوگرم به ترتیب مسعود باقری پور و محمد رئوفی بودند.
برای تیم قهرمان در اوزان 65، 86 و 97 کیلوگرم نقره و تنها برنز قهرمان در وزن 74 کیلوگرم به دست آمد.
تیم شاهرود نیز در این مسابقات حضور داشت که تنها با کسب نشان نقره در وزن نخست و 3 نشان برنز مشترک در جایگاه چهارم مسابقات قرار گرفت.
مسابقات کشتی آزاد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان طی یک روز و با شرکت 4 تیم در سمنان برگزار شد.
تیم سمنان به عنوان نماینده استان به مسابقات کشوری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اعزام می شود.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.