مشهد؛

راه‌اندازی نخستین مرکز تخصصی پزشکی شهرداری مشهد

معاون اداری و مالی شهرداری مشهد از راه‌اندازی نخستین مرکز تخصصی پزشکی شهرداری مشهد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد آذری در نشستی با مدیران اداری و مالی مناطق، سازمان‌ها و ادارات شهرداری مشهد، به مناسبت روز حسابرس که در تالار قدیم شورای شهر برگزار شد، گفت: این مرکز به صورت خودگردان اداره خواهد شد و منابع مازاد درمان صرف توسعه و تجهیز آن می‌شود.

وی افزود: همتی مضاعف باید به کار بست تا تفریغ بودجه سال ۹۵ حداکثر 2 ماه مانده تا پایان فعالیت دور چهارم شورای اسلامی شهر مشهد، به انجام برسد. همانگونه که این کار در دور قبلی شورای شهر نیز محقق شد.

معاون اداری و مالی شهرداری مشهد با تاکید بر توجه به نیروی انسانی سازمان، افزود: مدتی است موضوعی دنبال می‌شود تا اگر در گذشته حقوقی از نیروهای انسانی تضییع شده بود، اعاده شود. بر این اساس، آنها که استحقاق داشتند، تبدیل وضعیت شدند.

وی افزود: موضوع بازنشستگی عده‌ای از نیروها یا بازخرید آن دسته از نیروها که تمایل دارند، نیز در حال انجام است تا چابک‌سازی انجام شود.

آذری گفت: با این وجود همانطور که شهردار مشهد نیز تاکید داشت، نیرویی تعدیل نشده است، مگر اینکه برای قسمتی مناسب تشخیص داده نشده باشد. در عین حال نیروی جدیدی نیز وارد سیستم نشده است.

وی با اشاره به ساماندهی عده‌ای در قالب قراردادهای تامین نیرو، گفت: شرکت‌های متعددی کارکنان با قرارداد تامین نیرو را تحت پوشش خود قرار می‌دادند که همه آن افراد و شرکت‌ها نیز در قالب ۴ قرارداد مشخص در حال ساماندهی هستند.

معاون اداری و مالی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه نیروهای مازاد در سیستم وجود دارد، خاطر نشان کرد: باید نیروی انسانی موجود درست ساماندهی شود چرا که کمبود نیروی انسانی در شهرداری نداریم. بلکه توزیع نیرو نامتناسب است.

آذری در عین حال تصریح کرد: هیچ امکانی برای استخدام و تبدیل وضعیت نیروهای قرارداد حجمی وجود ندارد و ضرورت دارد مدیران این مسایل را گوشزد کنند.

وی با اشاره به به‌کارگیری کارشناسان زبده مالی، افزود: در زمینه مالی، با کمبود متخصص مواجه هستیم و از دانشگاه‌های معتبر برای جذب ۳۰ نیروی متخصص و متعهد در این حوزه اقدام شود.

آذری بار دیگر بر لزوم پاسخگویی به مردم و ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: کارکنان نباید کار را پیچیده کنند و مردم را به دلایل و بهانه مختلف معطل نگاه دارند. به طوری‌که برای هر مشکلی، خواستار ملاقات با بالاترین مدیر مربوطه شوند.

انتهای پیام//آ.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار