کرمانشاه؛

مشکلات حقوقی سراب قنبر همچنان پابرجاست

مدیر شرکت توسعه گردشگری استان کرمانشاه از فک پلمب مجموعه تفریحی توریستی سراب نیلوفر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛وحید شامبیاتی گفت: عصر روز گذشته(16 آذر) با مسئولین دادگستری استان به عنوان متولیان موقوفه سراب نیلوفر جلسه ای داشتیم که در نهایت با توافقاتی فعلا این مجموعه فک پلمب شده است.


 وی ادامه داد: دادگستری در توافق با ما مقرر کرده که باید از واگذاری و اجاره اماکن و تاسیسات مجموعه تفریحی و توریستی سراب نیلوفر به بخش خصوصی خودداری کنیم و این درحالیست که کارکنان این مجموعه بیش از سه ماه است حقوق دریافت نکرده اند و ما چاره ای جز واگذاری اعیان این مجموعه به بخش خصوصی برای رونق دادن به آن نداریم.


شامبیاتی گفت: دولت می گوید برابر با قوانین و مقررات موجود کشور این مجموعه باید به بخش خصوصی واگذار شود و ما پولی برای اداره آن نداریم، از سویی دیگر مسئولین دادگستری معتقدند که اموال وقفی  شامل بخشنامه ها و قوانین دولتی نمی شوند.


وی گفت: از رییس کل دادگستری استان کرمانشاه انتظار داریم به این موضوع با دقت نظر بیشتری رسیدگی کنند، چرا که چاره ای جز واگذاری آن به بخش خصوصی نداریم. کارکنان و پرسنل این مجموعه سه ماه است حقوق نگرفته اند و دولتی پولی برای دادن به آنها ندارد.


حدود 10 روز پیش دادگستری استان کرمانشاه به عنوان متولی موقوفه سراب نیلوفر به دلیل انتشار اطلاعیه فراخوان سرمایه گذار بخش خصوصی برای این مجموعه در روزنامه ها اقدام به پلمب سراب نیلوفر کرده بود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار