کرمانشاه؛

پلمپ سراب نیلوفر

مدیر شرکت توسعه گردشگری استان کرمانشاه از پلمب مجموعه تفریحی توریستی «سراب نیلوفر» توسط مقامات قضایی استان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ وحید شامبیاتی گفت: سه دانگ از زمین مجموعه تفریحی توریستی سراب نیلوفر از موقوفات مربوط به شخصی به نام «فاضل عراقی» است که ایشان متولی بهره برداری از این سه دانگ موقوفه خود را دادگستری استان کرمانشاه قرار داده است.
وی ادامه داد: بر همین اساس، ما نیز هر ساله قرارداد اجاره ای با دادگستری استان مبنی بر بهره برداری از سه دانگ مجموعه تفریحی توریستی سراب نیلوفر داشته و حتی کل مبلغ اجاره آن تا پایان سال 1395 را نیز پرداخت کرده ایم.
شامبیاتی تصریح کرد: اخیرا به منظور ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم و گردشگران و برابر با مقررات و قوانین کشور اقدام به انتشار آگهی فراخوان سرمایه گذار (به منظور واگذاری اعیان، نه عرصه به بخش خصوصی) کردیم و دادگستری استان به محض مشاهده این آگهی دستور پلمب را صادر کرده است.
مدیر شرکت توسعه گردشگری استان کرمانشاه گفت: الان چهار روز است که مجموعه تفریحی توریستی سراب نیلوفر کرمانشاه پلمب است و هیچ گردشگری حق ورود به آن را ندارد.
وی تاکید کرد: این شرایط درحالی است که اجاره این مجموعه تا پایان سال در اختیار ماست و نکته دیگر آنکه ما قصد واگذاری اعیان آن را داشته ایم و نه عرصه.
شامبیاتی تصریح کرد: مهمتر اینکه هنوز هیچ گونه واگذاری صورت نگرفته است و در قالب این انتشار آگهی تنها به دنبال شناسایی سرمایه گذاران بوده ایم.
مدیر شرکت توسعه گردشگری استان کرمانشاه گفت: انتظار ما از مسئولین ارشد استان این است که به این موضوع ورود پیدا کرده و مانع از بسته شدن بزرگترین مجموعه تفریحی توریستی استان شوند.
برچسب ها: کرمانشاه ، پلمپ ، سراب ، نیلوفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار