کرمان؛

رونمایی از 2 کتاب سواد رسانه ای در کرمان

2 کتاب در حوزه سواد رسانه ای مفاهیم بنیادی و آموزشی و آموزش علمی سواد رسانه ای در کرمان رونمایی شد.

رونمایی از 2 کتاب سواد رسانه ای در کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  2 کتاب در حوزه سواد رسانه ای مفاهیم بنیادی و آموزشی و آموزش علمی سواد رسانه ای نوشته 'عباس تقی زاده' نایب رئیس انجمن روابط عمومی کرمان در کرمان رونمایی شد.  
 
 عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان کرمان در این آیین گفت: سبک زندگی ما تغییر کرده و زندگی ما جزئی از فضای مجازی شده و شکاف اطلاعاتی در حال افزایش است.

عباس تقی زاده افزود: به عنوان یک معلم احساس کردم که سواد رسانه ای باید به مدارس وارد شود و با تصمیم گروه تدوین کتب درسی این امر انجام شد.

وی  خاطر نشان کرد :  سواد رسانه ای در 90 کشور دنیا در مدارس تدریس می شود و در کشور ما از ابتدای مهر امسال وارد کتاب های درسی شده است.

مولف کتاب سواد رسانه ای  گفت :  نیاز سنجی آموزش سواد رسانه ای را در مدارس کشور انجام دادیم و محتوای برنامه درسی آموزشی تهیه شد. 

وی افزود : درس سواد رسانه ای با همیاری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در یکی از مدارس شهر کرمان به صورت آزمایشی تدریس شد.
 
وی اکید کرد: هسته اصلی سواد رسانه ای تفکر انتقادی است که در فضای باز و با اظهار نظر و گفت و گو پدید می آید.

تقی زاده افزود: وقتی فضای رسانه ای وجود داشته باشد، شهروندان منتقد و خودمدیریت می شوند و تهدیدها به فرصت تبدیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سواد رسانه ای هم دانش و هم مهارت است گفت: 2 کتاب سواد رسانه ای که امروز رونمایی شد به هر 2 جنبه دانش و مهارت در این حوزه می پردازد.
 
انتهای پیام/س
برچسب ها: کرمان ، بنیاد ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار