کرمان؛

حماسه 9 دی فرصت مناسب تجدید بیعت با مقام معظم رهبری است

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: حماسه 9 دی علاوه بر تجدید بیعت با مقام معظم رهبری اعلام برائت از هر گونه فساد و مقابله با استکبار جهانی نیز می باشد.

حماسه 9 دی فرصت مناسب تجدید بیعت با مقام معظم رهبری  است
 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان یدالله موحد در گردهمایی حقوقدانان بسیجی استان کرمان افزود: حماسه 9 دی و دعوت بسیجیان  و همه احاد جامعه حضور پرشورتر در راهپیمایی این روز را در پی دارد.
 
رئیس شورای عالی قشر بسیج حقوق دانان استان کرمان با تاکید بر این مهم که نفی سلطه پذیری و سلطه گری ویژگی نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: با درک دو اصل  مذکور در خواهیم یافت مردم سالاری دینی اساس نظام جمهوری اسلامی ایران است.

موحد ضمن اشاره به حوادث 16آذر سال1332و سفر نیکسون به ایران تصریح کرد: جامعه علمی کشور همیشه روحیه استکبارستیزی و مقاومت خود را حفظ و هزینه سنگینی در این راه داده است.

موحد گفت: استکبار رشد علمی و مقاومت نخبگان جمهوری اسلامی را بر نمی تابند و ترور دانشمندان هسته‌ای گواه این مدعا است.

وی تصریح کرد: امروز دیگر فقط دانشگاه تهران، شانزده آذر و سیزده آبان ماه روز استکبار ستیزی نیست بلکه آمریکا به تعبیر حضرت امام رضوان الله علیه شیطان بزرگ طی عمر ننگین خودش در طول این دو قرن در همه ایام سال و در جای جای این کره خاکی انقدر جنایت کرده و چندین برابر جمعیت این کشور مردم جهان را به خاک و خون کشیده است.

موحد افزود: بسیج امروز به عنوان یک تجربه موفق و کارامد در جهان اسلام  به عنوان الگویی موفق مطرح است که می تواند نظام استکباری را به زانو در بیاورد.
 
رئیس کل دادگستری استان کرمان خاطرنشان کرد: آن روزی که امام راحل بسیج را شجره طیبه و درخت تنومد و پر ثمری نامید شاید کمتر کسی تصورش این بود که امام فرمان تشکیل بسیج را صادر کرد چه اینده پر برکتی را برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی  بلکه برای جهان اسلام رقم زده است.

موحد گفت: باید بسیجیان در فکر ایجاد حکومت بزرگ اسلامی باشند و این شدنی است زیرا بسیج تنها منحصر به ایران اسلامی نیست و باید هسته های مقاومت را در تمامی جهان به وجود آورد و در مقابل شرق و غرب ایستاد.

وی با بیان اینکه تک تک ایام سال روز استکبار ستیزی است ،افزود: تنها نسخه ای که در جهان  توانسته استکبار را به زانو در بیاورد تفکر و الگوی بسیجی است،تفکر بسیجی در همه عرصه ها اثر گذار است.

رییس کل دادگستری استان کرمان خاطرنشان کرد: سر انگشت استکبار جهانی در همه عرصه ها از نهاد خانواده گرفته تا مسائل کلان کشوری قابل مشاهده است.
 
موحد  تاکید کرد:آمریکا و عیادی آن تلاش میکنند پیام، پیام آوران الهی را در همه عرصه ها محو و خوی استکباری خود را بر بشریت تحمیل کنند.
 
وی با اشاره به سخنان امام(ره)نسبت به رسالت و جایگاه بسیج و بسیجی گفت:تفکر بسیج محدود به ایران نیست بلکه متعلق به سراسر جهان اسلام می باشد.
 
رییس شورای بسیج حقوقدانان استان کرمان تصریح کرد:جهان اسلام مبتلا به جنایات استکبار جهانی گردیده است و تنها راه درمان آن تفکر بسیجی است.
 
وی با اشاره به رسالت جهانی بسیج، ابراز داشت : ما باید فرمایشات حضرت امام خمینی و  مقام معظم رهبری  را در ترویج فرهنگ بسیجی در همه سطوح  سر لوحه خود قرار دهیم.

انتهای پیام/ س

برچسب ها: حماسه ، 9 دی ، تجدید بیعت ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار