جشنواره سینما حقیقت چگونه گذشت؟

جشنواره فیلم مستند با نام سینما حقیقت این روز ها در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  این روز ها در پردیس چارسو جشنواره ای از فیلم های مستند به نام سینما حقیقت در حال برگزاری است.
 
 این جشنواره در بخش های مختلف و با محوریت های گوناگون سینمای مستند برگزار می شود که از میان این بخش ها فیلم های بخش خرد و تجربه به چشم می خورد، که محوریتشان راجع به سالمندان است و پیرامون زندگی آن ها صحبت می کنند.

در بخش بین الملل این جشنواره، فیلمسازانی از کشور های مختلف به نمایش آثارشان و رقابت می پردازند و در قسمتی دیگر فیلم سازان ملی در حال رقابت با هم هستند.

بخش ویژه این جشنواره هم قسمت پژوهش آن است که به رونمایی از کتاب های مختص به فیلم مستند می پردازد و نشست ها و کارگاه هایی را با اساتید بزرگ ملی و بین المللی برای علاقه مندان این حرفه برگزار می کند،  البته برای شرکت در این نشست ها باید از قبل ثبت نام می کردید.

اغلب فیلم های به نمایش درآمده با استقبال از جانب علاقه مندان و فیلمسازان همراه بود و خود کارگردان های آثار هم در جشنواره حضور داشتند و همراه با دیگران به تماشا فیلم ها می نشستند.
مردمی هم که به سینما چارسو برای تماشا فیلم مستند می آمدند، از کلیت جشنواره راضی بودند، البته فیلم هایی بود که خیلی از آن ها استقبال نشد ولی  اکثریت فیلم ها، توسط مردم مورد پسند قرار گرفت.

امسال برای اولین باری است که این جشنواره در پردیس چارسو برگزار می شود، در دوره های گذشته شاهد برگزاری این رویداد در سینما فلسطین و سینما سپیده بودیم، که این انسجام به نفع خود جشنواره شده است و همه فیلم ها در یک مکان به نمایش در می آیند و این امر باعث نظم هرچه بیشتر در برگزاری جشنواره شده است و جشنواره امسال تبدیل به منظم ترین و بهترین جشنواره ای شده است که تا کنون در طول این سال ها برگزار شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.