ساری؛

فراخوان جشنواره عکس بهداشت، ایمنی و محیط زیست

نخستین جشنواره سراسری عکس با موضوع اهمیت بهداشت، ایمنی و محیط زیست در کارگاه های ساختمانی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،دبیرخانه کنفرانس ملی HSE در صنعت ساختمان، با همکاری باشگاه عکاسان مازندران، نخستین جشنواره سراسری عکس خود را با موضوع اهمیت بهداشت، ایمنی و محیط زیست در کارگاه های ساختمانی برگزار می‌کند.

این جشنواره شامل دو بخش اصلی مخصوص دوربین عکاسی و جنبی عکس های سلفی یا عکس با تلفن همراه عکس های سلفی این بخش می بایست نشانگر حضور عکاس در موضوعات بیان شده باشد برگزار می شود.

موضوعات جشنواره حول محور اهمیت و نقش موضوع ایمنی، بهداشت و محیط زیست در صنعت ساختمان، کارگاه های ساختمانی، طبیعت و در زندگی شهری است.

آثار ارسالی تنها به صورت تک عکس پذیرفته می شود و شرکت در جشنواره برای عموم آزاد است.

هر شرکت کننده می تواند 15 عکس در بخش اصلی جشنواره و 20 عکس در بخش جنبی سلفی یا عکاسی با موبایل به این جشنواره ارسال کند.

سایز عکس های ارسالی باید 4000 پیکسل برای ضلع بزرگ، 72 dpi و نهایتا 3 مگابایت باشد و شرکت کنندگان عکس ها را به صورت فایل فشرده (ZIP) و فقط از طریق ایمیل جشنواره به نشانی info@hse-inbr.ir ارسال کنند.

سید احمد طاهرپور مدرس عکاسی و پیشکسوت عکاسی مازندران،سید ولی شجاعی لنگری عکاس و مدیر باشگاه عکاسان مازندران و مهدی بابکی عکاس و کارشناس نظام مهندسی از داوران جشنواره هستند.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.