قدیمی پور:داور عامل شکست سیاه جامگان بود

دروازه بان تیم سیاه جامگان گفت:در مجموع داوری عامل باخت ما بود،نتوانست بازی را آن چنان که باید خوب مدیریت کند.

مرتضی قدیمی پور در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درمورد شکست تیم سیاه جامگان مقابل پیکان بیان کرد:معتقدم بازی یک طرفه‌ای را امروز انجام دادیم که حتی می‌توانستیم با اختلاف دو یا سه گل بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.دو بار هم تیرک دروازه تیم پیکان را به لرزه در آوردیم،اما متاسفانه بازیکنان نتوانستند از موقعیت های به دست آمده خودشان به نحو احسن استفاده کنند و این شد که در ثانیه های پایانی با اشتباه مهلک داور یک ضربه آزاد پشت محوطه جریمه به سود تیم پیکان اعلام شد و از شانس بد من همین توپ به گل تبدیل شد بعد از آن دیگر فرصتی برای جبران نداشتیم موجب شد تا دست خالی زمین مسابقه را ترک کنیم.
 
وی درباره داوری این بازی گفت: به نظر من داوری در این بازی ضعیف بود زیرا داور و کمکی هایش نتوانستند به خوبی بازی را اداره کنند،محمدرضا اکبریان در بیشتر دقایق بازی به سود تیم میزبان قضاوت می کرد این را هم بگویم که ۵ دقیقه وقت اضافه برای این مسابقه خیلی کم بود،کم کم داور برای این مسابقه باید نزدیک به 8 یا 9 دقیقه وقت اضافه اعلام می کرد. در مجموع داوری عامل باخت ما بود و نتوانست بازی را آن چنان خوب مدیریت کند.داور بدون هیچ دلیلی به من اخطار اول را داد.
 
دروازه بان تیم سیاه جامگان در خصوص عملکردش در این دیدار گفت: من همیشه دنبال فرصت بازی کردن برای سیاه جامگان بوده و هستم. امروز هم بعد از مصدومیت تا به هنگامی که در دقیقه 61 برای دروازه بان تیممان بوجود آمد به میدان رفتم و تلاش زیادی کردم تا بتوانم دقایقی که در میدان حضور دارم برای تیمم مفید باشم اما اشتباه داور در ثانیه های تلف شده بازی باعث شکست تیم شد.امیدوارم در دیدارهای آینده و در صورت صلاحدید کادرفنی بتوانم بازی های بهتری را برای سیاه جامگان انجام دهم.
 
قدیمی پور در پایان درباره بازی بعدی این تیم مقابل ماشین سازی یاد آور شد: 3 امتیاز این دیدار برای ما بسیار مهم است و در جدول به ما کمک زیادی می‌کند، برای همین با تمام قوا و تمرکز وارد زمین می‌شویم و به مشکلاتی که داریم فکر نمی‌کنیم تا بهترین نتیجه حاصل شود.البته ماشین سازی هم تیم خوبی است و قطعاً برای برد به زمین می‌آید، نتایج هفته‌های اخیر این تیم نشان می‌دهد در شرایط خوبی قرار ندارند. در کل عقیده دارم هر تیمی که در این بازی از موقعیت‌ها بهتر استفاده کند شانس بیشتری برای پیروزی دارد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار