قدیمی پور:

مسئولان سیاه جامگان خواسته هایم را برآورده نکردند

دروازه بان تیم سیاه جامگان گفت: مسئولان تیم سیاه جامگان نتوانستند انتظاراتم را برآورده کنند و به همین دلیل تصمیم گرفتم بصورت توافقی از سیاه جامگان جدا شوم.

مرتضی قدیمی پور در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره جدایی اش از تیم سیاه جامگان بیان کرد: به دلیل مشکلاتی که وجود دارد، سر تمرین هم نمی‌روم و می‌خواهم از سیاه‌جامگان جدا شوم؛ چرا که خواسته‌هایی از باشگاه داشتم و آنها نتوانستند این خواسته‌ها را اجرایی کنند. به همین دلیل من از این تیم جدا می‌شوم؛ چون  پولی هم به من ندادند . من می‌خواهم توافقی از سیاه‌جامگان جدا شده  و راهی تیم دیگری شوم.

وی ادامه داد: پس از جدایی از سیاه جامگان از چند تیم لیگ برتر و دسته پایین تر برای ادامه فصل پیشنهاد همکاری دریافت کرده ام اما با توجه به اینکه در تیم سیاه جامگان نیمکت نشین بودم از این رو دوست دارم در ترکیب ثابت تیم به میدان بروم و بنابراین به احتمال زیاد راهی تیم های لیگ یکی می شوم و تکلیف بستن قراردادم تا پایان هفنه نهایی می شود.

دروازه بان اسبق پرسپولیس در خصوص رویارویی تیم سیاه جامگان با پرسپولیس در هفته پایانی نیم فصل اظهار کرد: امیدوارم بازی تماشاگرپسندی را از هر دو تیم ببینیم ،البته باتوجه به اینکه در این فصل در تیم سیاه جامگان حضور داشتم و پیش از ملحق شدن به تیم فوتبال سیاه جامگان عضو تیم پرسپولیس بودم آرزوی قلبی من این است که دو تیم در پایان 90 دقیقه با تساوی زمین مسابقه را ترک کنند.

وی در باره شخصیت خداداد عزیزی بیان کرد: باید بگویم از زمانی که خداداد عزیزی به عنوان مدیر فنی در تیم سیاه جامگان منصوب شد، سعی کرد با تدابیر ویژه مشکلات مالی بازیکنان را به مرور زمان برطرف کند و از حق نباید گذشت در چند وقت اخیر توانسته تیم سیاه جامگان را به آن جایگاهی که لیاقتش را دارد برساند. تیم مشکی و قرمز پوش مشهدی توانسته است بازی های قابل قبولی را مقابل حریفانش به نمایش بگذارد.

قدیمی پور در پایان در پاسخ به این سوال که تیم فوتبال سیاه جامگان در انتهای لیگ شانزدهم در چه جایگاهی قرار می گیرد خاطر نشان کرد:با توجه به اینکه این تیم به دنبال قرار گرفتن در رده های بالای جدول است باید در نیم فصل دوم بازیکنان با کیفیتی را به مجموعه تیمش اضافه کند تا بتواند در پایان لیگ به رتبه تک رقمی دست یابد.

انتها پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.