مشهد؛

تمدید نمایشگاه عرضه محصولات ارگانیک در مشهد

اولین نمایشگاه عرضه محصولات ارگانیک، گواهی شده و گیاهی دارویی تا سه‌شنبه 23 آذر تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهدبا اعلام این خبر گفت:این تصمیم با توجه به استقبال شهروندان از نخستین نمایشگاه عرضه محصولات ارگانیک، گواهی شده و گیاهان دارویی شرق کشور که نشان از توجه به سلامت خانواده و سبد غذایی خانوار است ، گرفته شد.

محبی با بیان اینکه بیش از 30 تولید کننده محصولات ارگانیک و گواهی شده خراسان رضوی در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند، افزود: سلامت محصولات غذایی از بحث‌های بسیار مهمی است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود و هدف ما از برگزاری این نمایشگاه در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی محصولات ارگانیک و گواهی شده است.

او بیان کرد: برای اولین بار سازمان میادین میوه و تره‌بار با همکاری سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی این نمایشگاه را برگزار کرده که یکی از اقدامات بسیار خوب جهت ترویج فرهنگ استفاده از محصولات ارگانیک و گواهی شده است.

محبی خاطر نشان کرد: ارائه مواد غذایی، میوه و تره‌بار ارگانیک و گواهی شده در فروشگاه‌های شهرما از اهدافی است که سازمان میوه و تره‌بار شهرداری مشهد دنبال می‌کند.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری با اشاره به این که این نمایشگاه از ساعت 9 تا 21 برپا می‌شود، گفت: با توجه به استقبال شهروندان، این نمایشگاه تا پایان روز سه‌شنبه 23 آذر در محل بوستان ملت دایر است و شهروندان می‌توانند جهت بازدید و خرید محصولات ارگانیک و گواهی شده به نمایشگاه مراجعه کنند.
انتهای پیام// ف ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.