ایلام؛

بررسی ایرادهای لایحه بودجه 96

استاندارایلام اعلام کرد : دستگاه های اجرایی باید پیش نویس لایحه بودجه 96 را مطالعه و بررسی کنند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛محمدرضا مروارید در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد اقتصاد مقاومتی گفت: نیازهای بودجه ای دستگاه های اجرایی استان باید احصا شده و از طریق نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به کمیسیون تلفیق اعلام شود.

مروارید افزود : بودجه سال آینده استان در بخش اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای 9درصد افزایش داشته و در سایر بخش ها تغیری نکرده است.

استاندار ایلام در خصوص طرح مدیریت جامع منطقه حفاظت شده مانشت و قلارنگ نیز یادآور شد: این طرح دارای اشکالات زیادی است و در کارگروه مربوطه به خوبی بررسی نشده و قابلیت های موجود مد نظر گرفته نشده است.

وی بیان کرد: طرح مدیریت منطقه حفاظت شده مانشت و قلارنگ باید با حضور مشاور بررسی دوباره شده و تصویب آن به نشست های بعدی موکول شود.

سرپرست سازمان برنامه و بودجه استان ایلام نیز در این نشست اظهار کرد: مجموع اعتبارهای استان ایلام در لایحه بودجه سال آینده 16.4 درصد افزایش یافته که از میانگین کشوری با 15.9 درصد حدود نیم درصد بیشتر است.

قیصوری همچنین به اختصاص ردیف بودجه ای اربعین به استان در بودجه 96 اشاره کرد وگفت: این ردیف بودجه ای با تلاش و رایزنی استاندار اختصاص یافته است.









انتهای پیام/

برچسب ها: توسعه ، نشست ، بودجه ، استاندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.