ایلام؛

وزارت راه تکمیل بزرگراه منتهی به مهران را در اولویت قرار دهد

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی از مسئولان وزارت راه و شهرسازی خواست تکمیل بزرگراه منتهی به مرز بین المللی مهران را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سلام امینی در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: تکمیل این طرح به یک ضرورت ملی تبدیل شده و همگی بر این موضوع اذعان دارند که مسیرهای منتهی به مهران با توجه به تردد میلیونی زائران اربعین حسینی باید از استاندارد لازم برخوردار باشد.

وی اظهار داشت: طی یکسال گذشته تلاش های بسیاری برای تعریض جاده ایلام - مهران صورت گرفت و بخش هایی از این مسیر نیز چهار بانده شد که امیدواریم با انتخاب قرارگاه خاتم الانبیا(ص) به عنوان پیمانکار اجرای پروژه، سرعت اجرای این طرح دو چندان شود.
 
عضو کمیسیون انرژی مجلس یادآور شد: بهسازی و رفع نقاط حادثه خیز مسیر ملکشاهی به مهران نیز با توجه به اینکه می تواند به عنوان جاده اضطراری مورد استفاده قرار گیرد نیز نباید از کانون توجه مسئولان خارج شود چرا که امسال بخش زیادی از اتوبوس های بین شهری در مسیر برگشت از این جاده به مرز مهران انتقال داده شدند.
 
 نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران، ملکشاهی و سیروان در مجلس شورای اسلامی همچنین تقویت باند فرودگاه شهدای ایلام را به منظور افزایش پروازها خواستار شد .

امینی تاکید کرد: باید از هم اکنون برای برنامه ریزی در جهت رفع مشکلات اقدام شود تا پیش از اربعین سال آینده شاهد روان سازی بیشتری در تردد زائران باشیم ضمن اینکه مسیر دهلران به مهران نیز نیازمند بهسازی است تا در صورت راه اندازی مرز چیلات بتوان از این نقطه نیز شاهد تردد زائرین به عتبات عالیات باشیم.
 
 
انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.